Środa 26 Kwiecień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » SPA & Wellness

SPA & Wellness


Sen kategorii wellness

Termin wellness oznacza stan zdrowej równowagi umysłu, ciała oraz ducha, o której marzy niemalże każda osoba. Jednak dzisiejsze szybkie tempo życia nie pozwala na właściwy odpoczynek i regenerację. Chwile spędzane w... więcej»

Lecznicze kąpiele lepsze od suplementów diety

Z roku na rok Polacy pobijają rekord wydatków na leki. Zachęceni przez reklamy wydajemy bajońskie sumy na suplementy diety wierząc, że uzupełnią one braki witamin w organizmie, poprawią zdrowie i wygląd. Niestety... więcej»

Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”!

Wraz z potrzebami klientów i zmieniającymi się trendami w turystyce prozdrowotnej, oferty hoteli i obiektów wypoczynkowych w całej Polsce również polegają modyfikacjom. Obecnie wielu turystów poszukuje miejsc... więcej»

Udany urlop? Zatroszcz się o siebie latem

Wakacje to idealny moment na to, by „cofnąć” efekty jakie odciska na naszym ciele czas, a także by „odzyskać” młodość ducha i piękny, naturalny wygląd. Warto więc połączyć wypoczynek z rozwojem... więcej»

Kamerdynerzy spa. Podnoszenie wartości usług spa i samych hoteli

Dyrektorzy usług spa w hotelach i ośrodkach oferujących te usługi, poddawani są stałemu naciskowi na ciągłe podwyższanie ich poziomu i w ten sposób różnicowaniu się w oczach swoich klientów; do znajdowania... więcej»

Yield Management w SPA: Przegląd zasad, korzyści, wyzwań i szans

Yield management, zwany także revenue managementem, jest powszechnie definiowany jako proces zrozumienia, przewidywania i wpływania na zachowania klientów w celu maksymalizacji przychodów lub zysków z produktów... więcej»

Szkolenia dzisiaj: Stare i nowe podejście

Wiele już napisano na temat szkolenia i rozwoju zawodowego, choć pisanie i mówienie o tym jest kwestią delikatną, ale myślę, że niniejszy artykuł nie będzie ostatnim, który zajmie się badaniem tego tematu. W... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 2/2

Tradycyjnie wszechobecne "przedpołudnia dla urody" często rozpoczynały się lub kończyły lunchem spa. W środowisku dziennego spa przygotowywany jest on zwykle w miejscowej restauracji i niestety... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 1/2

W 1999 r napisałem artykuł, w którym zwracałem uwagę na wzrost popularności ośrodków spa, a w zasadzie pozycjonowanych ośrodków spa, przeobrażających się w istotne pod względem rentowności hotelowe działy, a nie tylko... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 2/2

Strategia 5 – Ewoluowanie przekazów spa w trudnych ekonomicznie czasachJedną z rzeczy, którą dzielą hotelowi goście spa, lokalni klienci i członkowie klubu spa – niezależnie od tego, czy się do tego... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 1/2

Ośrodki spa przebyły z pewnością długą drogę w ciągu ostatnich 15 lat. W tym okresie, rozwój segmentu hotelowego spa dokonywał się w sposób gwałtowny i w większej części utrzymał to tempo do dzisiaj. Ten silny rozwój... więcej»

Spa – Jak pozostawać w zgodzie z aktualnymi trendami i zarabiać pieniądze

Jednym z najbardziej popularnych marketingowych terminów w przemyśle hotelarskim jest trzyliterowe słowo 'spa'. Inne przemysły adoptowały od tego czasu to określenie jako narzędzie marketingowe, np. auto... więcej»

Sztuka sprzedaży w spa: Dostosowywanie i kontynuacja doświadczenia twoich gości

Sprzedaż detaliczna może odegrać znaczącą rolę na drodze do odnoszenia sukcesów przez spa. Firmowe produkty mogą spowodować powstanie dodatkowych, pogłębionych doświadczeń u twoich gości przebywających w spa, a... więcej»

Marketing Spa: Budowanie biznesu poprzez synchronizację marek

W budowaniu spa, bez końca trwają wysiłki w zakresie strategii, rozwoju, konstrukcji, umeblowania, wystroju, personelu i tworzenia menu zabiegowego. Wszystkie te wysiłki łącznie powinny skutecznie wyartykułować... więcej»

Hotelowe spa: Argumenty za i przeciw zlecaniu podwykonawstwa w działalności spa

Zlecić outsourcing, czy zarządzać działalnością hotelowego spa w swoim obiekcie jest pytaniem, na które stara się odpowiedzieć większość hotelarzy. Doświadczeni hotelarze wiedzą, że w celu zapewnienia... więcej»

Implikacje „Efektu Spa” wobec ośrodków hotelowych

Wymyśliłam termin "Efekt Spa" (TM), aby odnieść się do podstawowego czynnika rozwoju nie tylko w ośrodkach spa, ale na szerszym rynku usług zindywidualizowanej troski o klienta. Czynnikiem tym jest... więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa

Włączenie ośrodka spa do jakiegokolwiek obiektu jest niemal zawsze świetnym pomysłem i na pewno zagwarantuje mu konkurencyjność. Niemal oczywistą w dzisiejszych czasach jest konieczność utrzymywania spa w kurortach.... więcej»

Włączanie usług spa do hotelowego krwiobiegu

Połączenie głównego nurtu hotelowej działalności z usługami spa nie jest tak trudne, jak można by sobie wyobrazić. W rzeczywistości, wiele hotelowych działań związanych z obsługą gości zazębia się w sposób... więcej»

Techniki revenue management w SPA: Dynamiczne ustalanie cen, dynamiczna dostępność i inżynieria menu

Celem generowania większych zysków ze SPA, należy wprowadzić w życie bardziej strategiczne podejście, porównywalne do sposobu funkcjonowania revenue management w zakresie pokoi hotelowych. Zdefiniowane muszą być... więcej»

Trendy w zabiegach spa: Sygnały z gastronomii

W miarę stałego przygotowywania się na najgorsze, tęskniąc za dobrą starą stabilnością gospodarczą, a jednocześnie przewidując przemijanie burzy, znaleźliśmy się w doskonałym momencie, by zaplanować wysunięcie się na... więcej»

Pięć sposobów na to, aby goście polubili twoje spa

Obecna sytuacja gospodarcza stworzyła presję na racjonalizację wydatków i chociaż spa, generalnie, jako usługa regenerująca nadwerężone siły, realizowana w rozsądnej cenie nie jest kwalifikowana jako coś rozrzutnego,... więcej»

Trendy w SPA na 2020 rok: Możesz tylko zyskać zaskakując klientów!

Ekspert SPA Heinz Schletterer dostrzega nową szansę dla przemysłu turystycznego w specjalizacji hoteli i ośrodków spa. W przeciągu ostatnich kilku lat międzynarodowy przemysł turystyczny odnotował wzrost dzięki... więcej»

« (1) 2 »

Udany urlop? Zatroszcz się o siebie latem ...więcej»

Sen kategorii wellness ...więcej»

Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”! ...więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa ...więcej»

Trendy w SPA na 2020 rok: Możesz tylko zyskać zaskakując klientów! ...więcej»

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

Byłem tam z żoną 04.01.2017 r , coś wspaniałego , długo nie...

2017-01-29, 14:05:23 ~pasek

Z przyjemnością czytam i podziwiam zmiany zachodzące na...

2017-01-25, 22:55:32 ~Student

Ten Hotel w Kościelisku zdecydowanie daje radę. Z czystym...

2016-12-28, 00:09:29 ~sin

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji