Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa

Obsługa gościa


Oczekiwania wysokie ale realistyczne

Macie rację. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsługi. Jeżeli hotelowe udogodnienia i obsługa zawiodą mnie, bardzo niechętnie wybaczam. Jeżeli chodzi o mnie, to kiedy płacę te wysokie stawki, jakie... więcej»

Małe błędy, które sporo kosztują

Moja żona i ja dokonywaliśmy zakupów urządzeń oświetleniowych, aby zainstalować je nad stołem w jadalni. Poszukiwaliśmy czegoś relatywnie współczesnego i w trakcie naszych polowań, odwiedziliśmy ponad tuzin... więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi

Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»

Wykorzystywanie gościnności jako kamuflażu: Czy dotrzymujesz obietnic?

Była ciemna, straszna noc. Zawodził wiatr i od czasu do czasu przygasały światła. Hotelowy banner informował: „przyjazna obsługa” więc zdecydowaliśmy się na wejście, mając nadzieję na spotkanie jakiejś... więcej»

Szkolenie z obsługi gości to więcej niż tylko techniki komunikacji

Jako weteran w hotelarstwie, doskonale zdaję sobie sprawę ze znaczących wysiłków jakie poczyniły w ostatnich latach firmy i marki hotelarskie, aby podnieść poziom w zakresie obsługi gości. Zdaje się, że każdy... więcej»

Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta

Jestem całkowicie pod wrażeniem tego, co Ritz-Carlton nazywa podstawami. Większość firm chwali się lub reklamuje swoją wspaniałą, legendarną obsługę klienta, ale mimo to i tak im wiele w tym zakresie brakuje. W... więcej»

Traktowanie lojalności jak tantiemy

Czy ciężko pracujesz dla swoich gości lub czy sprawiasz, że twoi goście ciężko pracują dla ciebie? Pracowanie ciężko na to, aby być gościem lub klientem nie jest tym, pod czym większość gości się podpisuje,... więcej»

Miłe powitanie: Narzędzie, które możesz używać już dziś

„Czuję się jak numer. Czuję się tu obco. Jak nieznajomy przybysz. Czuję się jak numer. Nie jestem numerem.” Mimo tego, iż firmy hotelarskie kładą nacisk na wagę personalizacji swoich usług, z powodu... więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości?

Jeszcze kilka lat temu, hotele polegały na bezpośrednim nadzorze dyrektora hotelu i tradycyjnych badaniach zadowolenia gości, aby zorientować się, którzy pracownicy wyróżniają się w doskonałości obsługi świadczonej... więcej»

Jak dodać szczyptę tajemniczości do doznania twoich gości

Jeżeli potrzebujesz jakichś pomysłów, jak dodać trochę tajemniczości do doznań gości hotelowych, przeczytaj ten artykuł. Jeżeli jesteś fanem satysfakcji klientów (CS), to na miłość boską, nie czytaj tego! Mógłbyś... więcej»

Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?

Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji, kiedy gość podchodzi do biurka, zdenerwowany i krzyczący z oburzenia. Radzenie sobie z rozdrażnionymi gośćmi jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zadań dla każdego... więcej»

Hotelowa siła robocza: Jedno zepsute jabłko

Jak czułby się Pan Appleseed, gdyby jakieś z sadzonek, którymi się opiekował, zmieniły się w drzewa z zepsutymi jabłkami? Jak czują się hotelowi liderzy, kiedy pracownicy, których wybrali, zadbali o nich i... więcej»

Szkolenie recepcji pomoże w zdobyciu większej liczby 'walk-inów'

Odkąd wiele hoteli w ostatnich latach koncentruje uwagę na pomaganiu pracownikom działu rezerwacji w „zamienianiu” rozmowy z zapytaniem na rzeczywistą rezerwację, większość menedżerów hoteli ciągle... więcej»

Czy słuchasz, co mówią hotelowi pracownicy sprzedaży i rezerwacji?

Podejmując starania w zakresie zwiększenia efektywności działań hotelowego personelu sprzedaży i rezerwacji, dyrektorzy naczelni tradycyjnie zwracają się do niezależnych firm od „tajemniczych... więcej»

Sposób na utrzymywanie mistyki w hotelach Ritz-Carlton

Kiedy myślisz o luksusowych hotelach, przychodzą ci do głowy nazwy kilku marek. Jest wśród nich Ritz-Carlton. Marka zdobyła swoją światową reputację, traktując gości po królewsku. Wejdź do jakiegokolwiek hotelu... więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości

Szkolenie hotelarskiego profesjonalisty w obsłudze gości wydaje się być zdroworozsądkową koncepcją, którą wszyscy powinniśmy wdrożyć w naszych obiektach hotelarskich. Staramy się również znaleźć do jej egzekucji... więcej»

Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji

Nie ma żadnych wątpliwości, iż hotele reprezentujące wszystkie segmenty rynkowe poczyniły poważne inwestycje w zakresie zwiększenia swoich rezerwacji. Oprócz planowania szkoleń zewnętrznych, większość hoteli... więcej»

Zabierz załogę pierwszej linii na pokład trójkołowca obsługi gościa

Jak większość zawodowych trenerów w przemyśle hotelarskim wie, że używanie symboli i modeli może pomóc szkolącym się zrozumieć abstrakcyjne koncepcje i sprawić, że z łatwością zrozumieją na pozór... więcej»

Obsługa z uśmiechem: Najważniejsze wskazówki dla usprawnienia obsługi klienta

Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bez względu na to, jak dobrym produktem dysponujesz, obsługa klienta odgrywa ogromną rolę w tym, jak sobie radzisz. Gdybyś więc chciał poprawić obsługę klientów w swojej firmie,... więcej»

Odnajdywanie „Wiary”: Procedury związane z rzeczami zagubionymi i odnajdywanymi są podstawowym narzędziem viro marketingu

Jako osoba często podróżująca zarówno służbowo, jak i w celach wypoczynkowych, pozostawiłem w pokojach hotelowych w ciągu tych wszystkich lat w drodze, całkiem długi sznureczek różnych osobistych przedmiotów. I... więcej»

Dlaczego ważne jest czytanie języka ciała twojego gościa?

Większość ludzi wierzy, że mowa jest naszą główną formą komunikacji. W rzeczywistości, komunikacja ustna jest dość niedawno opanowanym przez człowieka elementem rozwoju w historii ewolucji. Zanim rozwinęła się mowa,... więcej»

Szacunek dla klienta jest najważniejszy

Wszyscy plotą o ich znakomitej obsłudze klienta. Pomyśl jednak o wszystkich złych incydentach, jakich doświadczyłeś w okresie ostatnich kilku miesięcy. Jest ich prawdopodobnie zbyt wiele, by dały się zliczyć.... więcej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Prawidłowa obsługa VIP-ów ...więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego - cz. 1/2 ...więcej»

Gościnność zaczyna się przy zameldowaniu ...więcej»

Zapis rozmowy z recepcjonistą trzygwiazdkowego markowego hotelu ...więcej»

Ludzkie elementy obsługi klienta. Złotym kluczem jest akcent indywidualny ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji