Strona główna » Produkty dla HORECA » Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka

Artykuły serwisu


Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka


Dodano: 2013-06-24

Drukuj


W 2012 roku Finlandia® Vodka została uznana przez Polaków za wódkę najwyższej jakości oraz najbliższą ideałowi. Według badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony spośród wszystkich analizowanych marek wódek w następujących kategoriach: atrakcyjność opakowania, jakość, smak, prestiż oraz moda na markę.

Według badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR kategoria wódek czystych i białych gatunkowych była najczęściej wybieraną przez respondentów pod kątem spożycia oraz rodzaju kupowanego alkoholu. To dowód na to, że są to alkohole najbardziej znane i najsilniej zakorzenione w świadomości konsumentów. W tej kategorii Finlandia® Vodka była w 2012 r. najchętniej spożywaną wódką czystą w Polsce.

Czytaj dalej


REKLAMA



Na postrzeganie marki przez osoby deklarujące spożycie i kupowanie alkoholu największy wpływ ma aż pięć czynników: smak, jakość, atrakcyjność opakowania, prestiż oraz cena. Według testu wódek, w którym pod uwagę branych było wiele aspektów jednocześnie, Finlandia® Vodka po raz kolejny utrzymała pozycję lidera pod względem uznania konsumentów wódek. Finlandia® Vodka została najwyższej oceniona spośród wszystkich analizowanych marek wódek w następujących kategoriach: atrakcyjność opakowania, jakość, smak, prestiż oraz moda na markę*.

Zdaniem Polaków niezmiennie od lat najbliższa ideałowi jest Finlandia® Vodka.
Po raz kolejny została ona najwyżej oceniona w testach atrakcyjności, które przeprowadzane są na podstawie badania dopasowania wybranych marek wódek do tego, jak konsumenci postrzegają ideał w danej kategorii. Taki wynik badań to dla nas doskonałe potwierdzenie tego, czym zajmujemy się na co dzień oraz motywacja do dalszych działań, które będą rozwijały naszą markę - mówi Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director, Brown-Forman Polska.

Wyniki badania pokazują także, że w stosunku do ubiegłego roku, znacząco wzrosło zainteresowanie Polaków dostępnymi na rynku wódkami smakowymi. Zmiany te dotyczą zarówno poziomu spożycia, jak i preferencji zakupowych . Wśród wybieranych i najchętniej spożywanych przez konsumentów wódek smakowych Finlandia® Vodka znalazła się w ścisłej czołówce. Badania potwierdziły również, że nadal najbardziej preferowanymi wariantami wódek z tego segmentu są m.in.: żurawinowy, czarna porzeczka, ziołowy, słodko-gorzki, limonkowy oraz grejpfrutowy*.

Tajemnicą najwyższej jakości oraz smaku Finlandia® Vodka od zawsze są jej naturalne składniki. Niezrównana jakość wynika z użycia krystalicznie czystej wody, naturalnie filtrowanej przez morenę polodowcową, najlepszego, sześciorzędowego jęczmienia, dojrzewającego w ciepłych promieniach Północnego Słońca oraz dwustustopniowego procesu destylacji, przeprowadzanego w jednej najbardziej zaawansowanych technologicznie gorzelni na świecie. Finlandia® Vodka w swoim portfolio posiada również szeroki wachlarz wariantów smakowych: Finlandia® Lime Vodka, Finlandia® Grapefruit Vodka, Finlandia® Mango Vodka, Finlandia® Cranberry Vodka, Finlandia® Blackurrant Vodka, Finlandia® Redberry Vodka oraz Finlandia® Spices Vodka. Produkty z rodziny Finlandia® Vodka niezmiennie cieszą się doskonałą reputacją, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia, przyznawane zarówno w konkursach międzynarodowych, jak i krajowych.

*Źródło danych: Badanie realizowane przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2012 roku, na grupie  1000 dorosłych Polaków.


Komentarze:

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Pięć wskazówek na drodze do sprawnego zarządzania ogrzewaniem w hotelu ...więcej»

Liebherr prezentuje nową linię zamrażarek ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji