Czwartek 21 Wrzesień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Gastronomia » Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety...

Artykuły serwisu


Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety produktów porcjowanych


Dodano: 2016-08-01

Drukuj


Produkty porcjowane kojarzą się przede wszystkim z najwyższym poziomem higieny i bezpieczeństwa serwowania. Ale to zaledwie początek listy korzyści z ich używania. Umożliwiają również ekonomiczne zarządzanie i łatwe szacowanie kosztów, wygodę wydawania i użytkowania, eliminację dodatkowego serwisu oraz zapewniają zachowanie estetyki w miejscu, gdzie są podawane.  Branża HoReCa nie od dziś docenia wymienione zalety, ale i fakt, że wybrani dostawcy oferują również możliwość brandowania takich produktów własnym logo. Wszystko to sprawia, że producenci dzielą na porcje coraz więcej artykułów spożywczych i higienicznych, a lokale gastronomiczne, hotele i firmy cateringowe coraz chętniej poszerzają swój asortyment o kolejne produkty tego typu.

Ekonomiczne zarządzanie produktem
Największą zaletą produktów porcjowanych jest to, że zawsze wiemy ile sztuk danego artykułu mamy. W branży HoReCa to wiedza w zasadzie bezcenna. Możliwość szybkiej inwentaryzacji znacznie ułatwia pracę i pozwala prosto oraz precyzyjnie kontrolować zaopatrzenie. Wiedząc, ile sztuk danego produktu mamy, możemy oszacować jakiej liczbie klientów jesteśmy w stanie go wydać. Tym samym używanie produktów porcjowanych umożliwia stałą kontrolę nad zbytem i realnym zapotrzebowaniem. Ekonomiczne zarządzanie produktem ma również ogromne przełożenie na czas pracy, co potwierdza Joanna Łuczyńska–Reczek – Menedżer Gastronomii w Qubus Hotel Produkty porcjowane upraszczają pracę w wielu aspektach, gdyż są łatwo policzalne. To znacznie ułatwia inwentaryzację, ponieważ nie trzeba ich ważyć i przekładać.

Łatwe szacowanie kosztów i generowanie oszczędności
Znając liczbę gości – maksymalne obłożenie hotelu czy restauracji, liczbę gości na bankiecie – z łatwością możemy oszacować, ile porcji danego artykułu potrzebujemy. I o ile przeniesienie potem takiej wiedzy na produkty w opakowaniach zbiorczych (wielokilogramowych czy wielolitrowych) jest sporym wyzwaniem, o tyle w przypadku produktów porcjowanych nie stanowi najmniejszego problemu. Szybko więc zyskujemy wiedzę o kosztach jakie ponieśliśmy lub jakie poniesiemy. Saszetki, sticki, słoiczki i inne opakowania podzielone dają także znacznie większą możliwość oszczędzania samego produktu. Wszystko to, co nie zostało wykorzystane przez gości, a nie zostało otwarte, może powrócić na stół kolejnego dnia. Używając produktów porcjowanych oszczędzamy, jak zostało to już powiedziane, również bezcenny w gastronomii czas. Z punktu widzenia kuchni najważniejsze jest to, że [produkty porcjowane] przez długi czas utrzymują dobrą jakość, nie wymagają obróbki, czyli na przykład dekorowania. Dzięki temu łatwo i wygodnie się je serwuje, a przy tym wyglądają bardzo zachęcająco, nie wysychają i nie sprawiają wrażenia produktu z dnia wczorajszego – kontynuuje Joanna Łuczyńska – Reczek. Brak dodatkowej obróbki oznacza, że produkty porcjowane mogą być bardzo szybko wydane, co jest niezmiernie istotne przy dużym ruchu w restauracji lub sporym obłożeniu hotelu. Takie usprawnienie w pracy, niezależnie od wielkości lokalu gastronomicznego czy obiektu noclegowego jest wprost nie do przecenienia.

Porcjowanie a wizerunek
Warto dodać, że produkty porcjowane są synonimem estetycznego podawania, a estetyka mocno rzutuje na wizerunek firmy z branży HoReCa. Używając produktów porcjowanych sygnalizujemy gościom, że ważna jest dla nas nie tylko higiena i bezpieczeństwo, ale również praktyczność, która jest synonimem łatwego użytkowania. Südzucker Polska S.A. oferuje szeroki wybór produktów porcjowanych w atrakcyjnej szacie graficznej. Dodatkowo na życzenie klienta realizuje zamówienia z indywidualnym nadrukiem. Jest to doskonały sposób na promocję i budowanie lojalności klienta. Posiadanie w swoim asortymencie artykułów spożywczych z własnym logo, bez wątpienia świadczy o unikatowości lokalu, a co za tym idzie, podnosi jego prestiż – podsumowuje temat wizerunku Beatrycze Grela – Dyrektor ds. Marketingu w Südzucker Polska S.A.


Komentarze:

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Można zrobić to prościej – 3 niezbędne narzędzia do prowadzenia biznesu gastronomicznego ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Sommelier – zawód przyszłości? ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji