Strona główna » ciekawostki » Polska inaczej – promocja Polski na rynku... | Ciekawostki
Polska inaczej – promocja Polski na rynku izraelskim
|
(fot. pot.gov.pl)
|
Bez wątpienia działania promocyjne POT ostatnich lat prowadzone na rynku izraelskim są doskonale opracowaną strategią Polskiej Organizacji Turystycznej.
Strategia ta polega na prowadzeniu działań dedykowanych do tour operatorów oraz dziennikarzy i blogerów. Są wśród nich – targi turystyczne IMTM, prezentacja i warsztaty oraz podróże studyjne w których uczestniczą zarówno touroperatorzy, jak i dziennikarze czy blogerzy. Działania te organizowane są przez POT systematycznie od czterech lat i dlatego wpisały się w kalendarz wydarzeń turystycznych na tym rynku.
Od zakończenia Roku Polsko – Izraelskiego w 2008 r. , podczas którego Polska Organizacja Turystyczna, zorganizowała szeroko zasięgową kampanię w mediach, na lotnisku Ben Gurion oraz w kinach, systematycznie zmienia się także charakter przyjazdów grup turystycznych.
Obecnie w podróżach do Polski uczestniczą obywatele Izraela zainteresowani nie tylko turystyką miejską, czy kulturową, poznawaniem modnych miejsc, zakupami, ale także aktywnym wypoczynkiem. Do tego wzrasta zainteresowanie udziałem w wydarzeniach kulturalnych takich jak np. koncerty, czy festiwale które są organizowane w dużych miastach Polski. Nowych trendów i wzrostu przyjazdów z tego rynku nie mogły nie dostrzec PLL LOT, które otwierają pięć nowych połączeń (Lublin, Poznań, Gdańsk, Wrocław i dodatkowe połączenia do Warszawy) oraz Ryanair, który także uruchamia sieć nowych połączeń z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Gdańska.
Za współpracę z POT dziękujemy Lubelskiej, Pomorskiej, Warmiński-Mazurskiej i Podkarpackiej Organizacji Turystycznej, Instytutowi Polskiemu, Ambasadzie RP oraz Stołecznemu Biuru Turystyki.
Źródło: Pot.Gov.pl – 23.02.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |