Strona główna » ciekawostki » Nietypowa kampania promocyjna we Flandrii | Ciekawostki
Nietypowa kampania promocyjna we Flandrii
|
Kampania promocyjna we Flandrii (fot. pot.gov.pl)
|
Jednym z najpopularniejszych polskich produktów turystycznych w Belgii są wyjazdy city trip. Biorąc pod uwagę tę prawidłowość, brukselski ZOPOT zaplanował na tegoroczną wiosnę promocję Polski w kontekście krótkich wyjazdów z wykorzystaniem bezpośrednich połączeń lotniczych.
Bohaterem akcji jest Warszawa, a grupą docelową studenci i osoby aktywne, doceniające ofertę miejską. Warszawa ma najwięcej bezpośrednich połączeń z Belgii, w tym realizowanych przez narodowego przewoźnika PLL LOT, który jest partnerem i sponsorem projektu. Kampania zbudowana jest wokół konkursu internetowego, w którym nagrodą główną jest luksusowy pobyt w Warszawie ufundowany przez Stołeczne Biuro Turystyki i Boutique Hotel H15.
Kampania odwołuje się do nietypowej formy promocji, jaką są podkładki na stoły do popularnych restauracji typu brasserie i pubów na terenie Antwerpii, drugiego co do wielkości miasta pod względem liczby wyjazdów turystycznych. Podkładki z wizerunkiem młodej, roztańczonej Warszawy pojawiły się w 75 restauracjach. Akcję uzupełnia kampania na największym portalu dla studentów Guido, w social media, na blogach i na portalu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli
Źródło: Pot.Gov.pl – 28.04.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |