Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Południowokoreańskie hotele walczą o klienta | Aktualności hotelarskie ze świata
Południowokoreańskie hotele walczą o klienta
|
Vista Walkerhill Seoul Hotel, Seul, Korea Południowa
|
Wysokiej klasy hotelowe sieci w Korei Południowej podejmują działania w zakresie wizerunku, zmieniając marki swoich obiektów i ich zewnętrzną i wewnętrzną atrakcyjność, po to by zwyciężać w konkurencyjnej walce o klienta na tym coraz trudniejszym rynku.
Grand Walker Hill, prowadzony przez SK Networks Co., dokonał na początku kwietnia nowego otwarcia pod nową flagą Vista Walker Hill. Operator hotelu poinformował, że oficjalnie zakończył współpracę z globalną siecią hotelową Marriott International, która jest właścicielem marek Sheraton i W Hotels, jednocześnie zaś firma SK Networks poinformowała, że Vista Walker Hill będzie prowadzona jako niezależna koreańska marka hotelowa.
Ritz Carlton Seoul również znajduje się od początku roku w trakcie przebudowy. Hotel, który został zbudowany w 1995 roku, planuje wydać około 97,7 milionów dolarów na projekt swojej renowacji. Obiekt zmieni także swą markę na Le Meridien.
Projekty modernizacyjne i rebrandingowe w przemyśle hotelarskim pojawiły się w związku z tym, że sektor hotelarstwa w Korei Południowej staje się w coraz większym stopniu rynkiem o wysokiej konkurencyjności, na którym rozgrywa się ostra walka o klienta. Większość wysokiej klasy hoteli ma już kilkadziesiąt lat, co skłoniło operatorów do przeprowadzenia renowacji w ramach modernizacji marki.
Vista Walkerhill Seoul Hotel, Seul, Korea Południowa Niebagatelną rolę odgrywają również kwestie opłat licencyjnych, bo jak podają niektóre branżowe źródła, hotele, które współpracowały z międzynarodowymi markami, wypłacały około 15 procent swoich dochodów z tytułu opłat licencyjnych, co zmniejszało w sposób znaczący ich dochody.
We wrześniu bieżącego roku do walki o klienta włączy się kolejny ekskluzywny hotel, wybudowany wspólnie przez Ambassador Hotel i francuską sieć hotelową AccorHotels, zlokalizowany w Yongsan w Seulu, a ponadto w listopadzie sieć Marriott International otworzy kolejny hotel biznesowo-wypoczynkowy marki Four Points by Sheraton w Gangnam, eleganckiej południowej dzielnicy Seulu.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |