Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Emaar Hospitality Group świętuje swój 50.... | Aktualności hotelarskie ze świata
Emaar Hospitality Group świętuje swój 50. hotelowy projekt
|
Address Dubai Marina, Dubaj, ZEA
|
„Od 2007 roku kształtujemy naszą nową tożsamość i umacniamy obecność firmy na hotelarskiej scenie, a obecnie osiągnęliśmy kamień milowy na drodze naszego rozwoju, osiągając liczbę 50 hoteli – czynnych i znajdujących się w cyklu inwestycyjnym - łącznie oferujących ponad 25 000 pokoi i apartamentów. Choć głównymi rynkami naszej działalności są Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz region Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, to w obliczu znakomitych ocen artykułowanych przez właścicieli i deweloperów dotyczących naszych koncepcji hotelowych, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu działalność o nowe obszary geograficzne" - powiedział Olivier Harnisch, dyrektor generalny Emaar Hospitality Group.
Realizacja przyszłych projektów międzynarodowych Emaar Hospitality Group odbywać się będzie w Arabii Saudyjskiej, Bahrajnie, Egipcie, Turcji i Malediwach, a wkrótce zostaną dodane nowe lokalizacje. „Naszą ambicją jest być jedną z najbardziej podziwianych i zaufanych firm hotelarskich na świecie, a wraz z rozwojem Dubaju jako globalnego centrum turystycznego i biznesowego, zapracowaliśmy na znaczącą rozpoznawalność marki na rynkach międzynarodowych."
Emaar Hospitality Group, skupiając się na markowej różnorodności oferty przejawiającej się w pogłębianiu personalizacji usług, wprowadziła na rynek trzy swoje marki – najwyższej jakości luksusową Address Hotels + Resorts, ekskluzywną lifestylową - Vida Hotels and Resorts oraz nowoczesną, średniej klasy - Rove Hotels (wspólne przedsięwzięcie Emaar. Properties i Meraas Holding).
Vida Downtown Dubai Marina, Dubaj, ZEA Każda z tych marek zyskała znaczącą efektywność działania - i wszystkie szybko powiększają swój zasięg, aby sprostać aspiracjom szybko zmieniającej się demografii grup turystycznych, zwłaszcza turystów pokolenia millenijnego. Ekspansja Emaar Hospitality Group wspierana jest coraz wyższą efektywnością operacyjną i lokowaniem klientów w centrum uwagi, a także implementacją ogólnofirmowej strategii transformacji cyfrowej.
Rove Downtown Dubai Marina, Dubaj, ZEA Emaar Hospitality Group posada 12 czynnych hoteli w Dubaju - po pięć pod flagami marek Address i Rove oraz dwa reprezentujące markę Vida. W ZEA znajduje się ponadto w budowie 12 obiektów marki Address Hotels + Resorts, dziewięć marki Vida i cztery hotele marki Rove. Na arenie międzynarodowej natomiast – 7 hoteli marki Address, trzy marki Vida i jeden marki Rove.
Źródło: Emaar Hospitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |