Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Pięć sposobów na promocję strony internetowej...

Artykuły serwisu


Pięć sposobów na promocję strony internetowej twojego hotelu


Dodano: 2007-06-15

Drukuj


Posiadanie strony internetowej i nie podejmowanie działań w celu jej promocji, jest jak zakup błyskotliwego, nowego samochodu i postawienie go na stałe w garażu - wspaniała strona internetowa, ale zobaczy ją bardzo niewiele osób. Niektórzy ludzie w dalszym ciągu uważają, że sam fakt posiadania strony internetowej jest wystarczający do rozkręcenia nowych interesów; nieprawda. Największy problem związany z tego typu myśleniem polega na tym, że strona internetowa musi być po prostu „odnaleziona”, aby mogli z niej korzystać użytkownicy Internetu. Powinna mieć również swoją zorganizowaną strukturę, aby „sprzedawać” twój hotel i zdobywać rezerwacje. Widoczność hotelowej strony internetowej jest prawie całkowicie zależna od jej standardowych zdolności do poddawania się procesowi wyszukiwania: jej zdolności do odnajdowania przez wyszukiwarki. Jednak przede wszystkim strona internetowa powinna być kompatybilna z wymaganiami wyszukiwarek. Bezsensowne migające elementy, złe systemy nawigacyjne, brak właściwie opracowanych znaczników wyszukiwawczych i źle skonstruowany tekst, wszystko to składa się na uzyskiwanie mało wydajnych efektów wyszukiwania.

Optymalizacja strony internetowej

Aby się upewnić, że twoja strona jest przygotowana do wyszukiwania i do prowadzenia sprzedaży, dokonaj jej ogólnej analizy. Analiza strony internetowej składa się z oceny wszystkich jej elementów w celu oszacowania jej projektu w zakresie potencjału sprzedażowego i możliwości jej odnajdowania przez wyszukiwarki. Twoja strona będzie analizowana pod względem kompatybilności z wymaganiami wyszukiwarek, elementów systemu nawigacyjnego, struktury tekstu sprzedażowego i wielu innych niezbędnych komponentów sieciowych. Najbardziej kompetentni projektanci stron internetowych mogą zabezpieczyć cię w analizy twoich aktualnie funkcjonujących stron. Taka analiza powinna dostarczyć ci dane dotyczące, zarówno oceny subiektywnej, jak i obiektywnej całościowego projektu, kompatybilności z wyszukiwarkami, efektywnością zainstalowanych kodów lub obszarów technicznych na stronie. Powinieneś być również zaopatrzony w łatwo dający się zastosować plan sugerowanych zmian, czyniących stronę „przyjazną dla wyszukiwania” i „gotową do prowadzenia sprzedaży”. Analiza strony, często poniżej 500$, może być najbardziej efektywną małą inwestycją, której się podejmiesz w celu poprawienia swoich internetowych rezultatów.

Podporządkowanie się pod wyszukiwarki

Tak więc zoptymalizowałeś swoją stronę internetową i jesteś gotów do rozpoczęcia jej promocji. Niezależnie od tego czy twoja strona jest nowym projektem, czy niedawno zoptymalizowanym, według planu rozruchowego strony, zawierającym wykazy wyszukiwarek i katalogów, mogłaby zwiększyć swoją popularność i produktywność rezerwacyjną. Podporządkowanie jej pod wyszukiwarki i katalogi jest czynnością żmudną i powinno być pozostawione fachowcom specjalizującym się w pracy z wyszukiwarkami.

Plan rozruchowy będzie oczywiście zawierał elementy stałego podporządkowania twojej strony pod wyszukiwarki i katalogi, ustalając harmonogramy dla okresowych aktualizacji podporządkowania, w celu poprawiania widoczności strony. Istnieją dosłownie setki wyszukiwarek i katalogów, funkcjonujących w zasięgu sprzedaży twojego hotelu.

Poprzez zainstalowanie na twojej stronie analizatora danych, twój administrator może dokonywać oceny postępu i rezultatów, otrzymywanych w wyniku pracy wyszukiwarek. Gromadzenie danych za pośrednictwem firm takich jak Web CEO czy Web Trends wymaga dokonywania szacunków na podstawie bieżącej efektywności twojej strony. Ich raporty mogą zidentyfikować najbardziej produktywne odniesienia wyszukiwawcze, popularne elementy na twojej stronie i inne niezbędne informacje marketingowe, tak byś mógł być aktywnym we wprowadzaniu zmian usprawniających wydajność twojej strony internetowej.

Reklama Pay-per-Click (płać za kliknięcie)

Chociaż powstało wiele kontrowersji dotyczących metody reklamowej typu pay-per-click (płać za kliknięcie, gdzie reklamodawca płaci za każdorazowe wejście na jego stronę, przez użytkownika internetu, za pośrednictwem stosownej reklamy), jest to jednak wspaniały sposób do stymulacji rezultatów popularności twojej strony. Popularność twojej strony jest głównym czynnikiem rankingów wyszukiwarek. Pay-per-click może zapewnić twojej stronie okresowy wzrost popularności, zanim twoja strona nabędzie stabilną, dobrą pozycję w rankingach wyszukiwarek.

Dobrze rozeznany i dobrze zarządzany program reklamowy pay-per-click prawie zawsze zapewnia duży zwrot z inwestycji. Możesz ustalić miesięczny budżet dla limitowania twojego finansowego zaangażowania; nawet bardzo niski budżet zapewnia korzystne rezultaty. Jest to wspaniały sposób na zdominowanie twojej konkurencji w sieci. Twój hotel może osiągnąć pozycję dominującą w stosunku do konkurencji.

Struktura linków

Linki 'do' i 'z' twojej strony mogą zapewnić gwałtowny wzrost właściwości wyszukiwawczych twojej strony internetowej. W rezultacie starannie dopracowana strategia linków może poprawić widoczność twojej strony w zakresie trudnym do osiągnięcia innymi metodami. Może być uruchomiona strona zasobów turystycznych, aby pomóc ci w „zapożyczeniu” popularności od rozrywkowych i biznesowych stron internetowych, działających na twoim obszarze. Nigdy nie umieszczaj linków wychodzących na swojej stronie głównej. Zapraszanie odwiedzających do zbyt szybkiego jej opuszczenia może być kosztowne. Linki powinny być zainstalowane głęboko we wnętrzu twojej strony.

Stwórz foto galerię dającą się odszukać

Zdumiewa mnie, jak wiele stron internetowych hoteli, ciągle jeszcze posiada galerie fotografii zawierające różnego rodzaju zdjęcia nie opatrzone definiującym tekstem. Takie foto-galerie nie są widoczne dla wyszukiwarek. Pamiętaj, wyszukiwarki czytają tekst, a ignorują obrazy w procesie wyszukiwania. Galeria fotografii w komplecie z opisowym tekstem staje się elementem dającym się odszukać.

Istnieje kilka podstawowych sposobów promowania strony internetowej. Dla niektórych osób mogą się one wydawać zbyt proste, ale obserwujemy, że zbyt mało stron, korzysta nawet z tych prostych metod promocyjnych. Wszystko rozpoczyna się w momencie dokonania niezależnej oceny twojej strony. Promowanie źle zaprojektowanej strony, nieważne jak pięknie wyglądającej, jest nierozsądne.

Neil Salerno

 

© Copyright Neil Salerno

Neil Salerno - hotelarz z ponad 30-letnim doświadczeniem zdobytym w wielu prestiżowych firmach hotelarskich (m.in. The Peabody Hotel Group, Marcus Corporation, Remington Hotels, Prime Motor Inns), specjalista od sprzedaży i marketingu, niezależny doradca dla wielu hoteli sieciowych (Marriott, Holiday Inn, Sheraton, Days Inn, Radisson, Hilton, Embassy Suites, Best Western, Choice, and Hampton Inn) oraz indywidualnych obiektów, twórca programów szkoleniowych skoncentrowanych na efektywność w sprzedaży, przewodnictwo w hotelarstwie, zarządzanie dochodem oraz zarządzanie sprzedażą przez Internet, autor wielu publikacji w magazynach branżowych – znany jako hotel marketing coach.

Kontakt:
Neil Salerno
email: NeilS@hotelmarketingcoach.com
www.hotelmarketingcoach.com


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji