Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Marki Cinnabon i Auntie Anne’s celują w... | Aktualności gastronomiczne
Marki Cinnabon i Auntie Anne’s celują w chiński rynek
|
Klasyczne bułki marki Cinnabon
|
Focus Brands Inc. poinformowała o zapisanych w międzynarodowej strategii agresywnego rozwoju firmy, planach rozszerzenia działalności swoich marek Cinnabon i Auntie Anne’s. Firma poszukuje obecnie odpowiednich franczyzobiorców, dzięki którym możliwy będzie rozwój tych marek w Chinach.
Cinnabon prowadzi 580 międzynarodowych placówek zlokalizowanych w 52 krajach świata, a Auntie Anne’s posiada ponad 530 lokali, w 29 krajach. Focus Brands, prowadząca ponad 1300 franczyzowych lodziarni, piekarni, restauracji i kawiarni poza granicami Stanów Zjednoczonych, powiększyła w 2015 roku sprzedaż swojej międzynarodowej sieci o 10,5%.
„Cinnabon i Auntie Anne’s są dobrze znanymi amerykańskimi markami, które cieszą się popularnością konsumentów, gdziekolwiek prowadzą swoją działalność", powiedział Nicolas Boudet, prezes Focus Brands International. „Jesteśmy zadowoleni z globalnego rozwoju tych marek, a Chiny są dla nas rynkiem priorytetowym, biorąc pod uwagę badania konsumenckie, które pokazują bardzo duże zainteresowanie naszymi świeżymi wypiekami w tym kraju."
Auntie Anne's rusza na podbój Chin Cinnabon zamknie 2016 rok, 64 nowymi międzynarodowymi lokalizacjami, natomiast w 2017 roku planuje się otwarcie ponad 70 nowych punktów, natomiast Auntie Anne’s otworzyła do końca 2016 roku, 89 nowych lokali, a w przyszłym roku ich liczba obejmie 100 nowych placówek.
Źródło: Focus Brands Inc.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |