Piątek 21 Lipiec 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Polski finał konkursu World Class znów otwarty...

Aktualności gastronomiczne


Polski finał konkursu World Class znów otwarty dla widzów


Dodano: 2017-05-19

Drukuj

Wyślij



13 mistrzów barmańskich pod jednym dachem


Co począć, gdy tegoroczny maj raczy nas dość barową pogodą?... Upalną atmosferę obiecuje otwarta dla publiczności rywalizacja 13 najlepszych, polskich barmanów – o przepustkę na finały światowego konkursu World Class w Meksyku. Ich zmagania można śledzić na żywo i zasmakować wyśmienitych koktajli w niedzielę, 21 maja w warszawskiej Villi Foksal.

O wyjazd na finały World Class Competition w Meksyku rywalizuje 13 barmanów, w tym siedmioro z Warszawy, trzech z Krakowa oraz przedstawiciele Gdańska, Łodzi i Osieku. Najbardziej widowiskowa z konkurencji w krajowym finale to „Fast & Curious”. Zawodnicy staną przed wyzwaniem stworzenia od 3 do 6 koktajli w zaledwie 7 minut.

Czytaj dalej


REKLAMA



Trzynastkę wirtuozów sztuki barmańskiej będzie można obserwować na żywo 21 maja w godz. 13:00 – 17:00, w otwartej Rezydencji Koktajlowej World Class w Villa Foksal w Warszawie. Wstęp wolny!

Pawel Rodaszynski - winner PL 2016

Dla miłośników ko
ktajli i kibiców organizator przewidział dodatkowe atrakcje w strefach koktajlowych:

•    Strefa Don Julio – chill out w iście meksykańskim stylu! Grill, prawdziwa piniata i pyszna Margarita z samodzielnie wybranych owoców!
•    Bulleit Studio – spróbuj sił w plenerowym studio tatuażu, przy szklance wyśmienitego burbonu.
•    Say #LoveScotch – opowiedz barmanowi o sobie i dowiedz się, jaki koktajl Old Fashioned pasuje do Ciebie.
•    Botanical Garden Tanqueray no. Ten – wybierz owoce i zioła ze szklarni, by stworzyć s
wój własny dżin z tonikiem!
•    Ketel One Kitchen – zasmakuj wyśmienitej Krwawej Mary na bazie świeżych warzyw i owoców.

W krajowym finale warszawską scenę barmańską reprezentują: Karim Bibars i Dominik Mazur (Charlie), Sara Hamadyk (Bibenda Bar & Restaurant), Marcin Kruk (Kita Koguta), Janusz Lemiesz (Bar Koszyki), Jakub Magnuszewski (6 Cocktails) i Emil Oponowicz (Woda Ognista). Z Krakowa do finału zakwalifikowali się: Krzysztof Kalita (Kraina Szeptów), Andrzej Rachwalski (Z Ust Do Ust) i Tomasz Źródłowski (Mercy Brown). O bilet do Meksyku walczą także: Grzegorz Rathnau z Gdańska (Flisak 76'), Bartłomiej Wójcik z Łodzi (Restauracja Gronowalski) i Krzysztof Ciemiera z Osieku (alterMOLO).


DODATKOWE INFORMACJE NA TEMAT WORLD CLASS
World Class Poland – Facebook Fan Page: www.facebook.com/worldclasspoland
Strona World Class Competition: www.definitivedrinkingguide.com
Światowy klub World Class www.theworldclassclub.com

DIAGEO
Producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódki Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie.
Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com i www.pijrozwaznie.pl.

DIAGEO RESERVE
Diageo Reserve to dział Diageo, skupiający wielokrotnie nagradzane, luksusowe portfolio wyśmienitych alkoholi, wyróżniających się wyjątkową tradycją, kunsztem i innowacjami. Kolekcja Diageo Reserve obejmuje takie marki, jak: wódki Cîroc i Ketel One, gin Tanqueray No. TEN i Tanqueray London Dry, whisky Johnnie Walker Blue Label, Scotch Whisky Platinum Label i Gold Label, Haig Club, a także Tequila Don Julio, rum Zacapa, Bulleit Bourbon, Talisker, single malt Mortlach i Singleton. Diageo Reserve promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu, a motto firmy brzmi: „Ciesz się życiem, każdego dnia, w każdym miejscu”.

DIAGEO RESERVE WORLD CLASS
Program Diageo Reserve World Class rozwija najlepsze doświadczenia i kulturę spożywania koktajli na całym świecie. To największa, luksusowa i najbardziej wiarygodna wizytówka w branży. Odkrywa kolejną generację barmańskich talentów, które ustanawiają najnowsze trendy miksologii i popularyzuje je w najlepszych lokalach na całym świecie. U podstaw tej inicjatywy leży znakomity, globalny program szkoleniowy i ciesząca się międzynarodowym uznaniem platforma, która zmierza do rozwijania profesji barmana i budowania karier laureatów konkursu o tytuł „Barmana Roku”. Od pierwszej edycji zawodów World Class w 2009 roku już ponad 250 000 barmanów na całym świecie mogło skorzystać z wiedzy i inspiracji w dziedzinie miksologii. Dzięki współpracy z największymi ekspertami, mediami oraz partnerami projektu, marka Diageo Reserve World Class jest powszechnie uznawana wśród barmanów i klientów jako znak wyrafinowania i wyróżnienia międzynarodowej kultury spożywania najlepszych alkoholi.



Źródło: HelloPR.pl – 18.05.2017


Komentarze:

Festiwal Kultury Myśliwskiej w Lidzbarku Warmińskim już w tę niedzielę! ...więcej»

Wina na lato poleca ekspert Hoteli Diament – Sławomir Chrzczonowicz ...więcej»

Jedz zdrowo ...więcej»

Letnie menu w Lobby Bar Atmosfera w Gliwicach ...więcej»

Kujawsko-Pomorskie: Regionalne przysmaki na Liście Produktów Tradycyjnych ...więcej»

Costa Coffee wyłoniła najlepszego baristę w Polsce! ...więcej»

Makro partnerem festiwalu „Slow Fest Sopot” ...więcej»

Zapraszamy na „Nowości ze smakiem kurek i koperku”! ...więcej»

Święto Śledzia Bałtyckiego po raz piętnasty ...więcej»

Tomasz Purol szef kuchni restauracji w Blow Up Hall 5050 zaprasza na jesienne menu ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji