Wtorek 19 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP

Aktualności hotelarskie z kraju


Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP


Dodano: 2018-06-12

Drukuj

Wyślij


Porozumienie o przystąpieniu Fundacji Polish Prestige Hotels (PPH) do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego zostało podpisane 6 czerwca 2018 roku w Warszawie. PPH jest pierwszą organizacją zrzeszającą hotele, która dołączyła do grona członków Izby.

Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Ireneusz Węgłowski i prezes Fundacji Polish Prestige Hotels Krzysztof Jędrocha podpisali porozumienie dotyczące współpracy między organizacjami. PPH jest pierwszą fundacją w gronie członków IGHP, która jest wiodącym na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze. Członków PPH cechuje wysoka jakość usług, tradycyjna polska gościnność oraz program wzbogacający doświadczenie pobytu, stanowiący wartość dodaną dla gości hoteli.



- IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy. Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza, że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. Podkreśla również, że porozumienie zawarte między organizacjami, to ważny sygnał dla rynku. - Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze bardziej skutecznie na rzecz całej branży hotelarskiej – dodaje Ireneusz Węgłowski.

- Również dla Fundacji PPH niezwykle istotne jest stałe partnerstwo we współpracy z IGHP oraz wzajemne zrozumienie wyzwań, przed którymi dziś stoi branża hotelarska w Polsce. Działalność IGHP w wielu obszarach wpisuje się w cele statutowe Fundacji PPH, a zrealizowane już wspólne projekty tylko potwierdzają szansę na zbudowanie aliansu, który będzie miał znacznie większy wpływ na przyszłość branży oraz hoteli członkowskich obu organizacji. Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej strony mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli – mówi Krzysztof Jędrocha, prezes PPH.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Lobbuje na rzecz rozwoju branży, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, prowadzi programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych), opracowuje opinie branżowe w interesie Członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarstwa w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).

Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 roku. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najwyższą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne - Heritage Hotels. Obecnie „Polish Prestige Hotels” jest programem marketingowym, formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club, m.in. w celu pozyskiwania gości i tym samym wzrostu sprzedaży. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli na terenie Polski.


Źródło: IGHP.pl – 11.06.2018


Komentarze:

Sun & Snow wchodzi na rynek niemiecki ...więcej»

Best Western Hotels & Resorts z rekordowym poziomem satysfakcji klientów ...więcej»

5 kroków do wybrania idealnego hotelu ...więcej»

Hotel Manor House SPA z tytułem najlepsze Health & Anti-aging SPA! ...więcej»

Selina nadaje hotelom drugie życie ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji