Wtorek 27 Czerwiec 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott

W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor naczelny... więcej»

Profesjonalizm w hotelarstwie

Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena osobista, stosowność... więcej»

Czystość – Czy jest coś ważniejszego?

Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od początku... więcej»

Zdolność umiejętnego słuchania

Byłem prezesem firmy zarządzającej hotelami i instytucjami opieki zdrowotnej przez ostatnie 15 lat, z 27-letniego okresu mojej kariery zawodowej w tej samej organizacji. Jedną z najważniejszych lekcji, którą przyswoiłem... więcej»

10 najbardziej irytujących hotelowych sytuacji

Pomimo wrażenia, jakie mógłby wywrzeć Fawlty Towers (Hotel Zacisze), prowadzenie hotelu nie powinno w zasadzie być aż tak trudne. Jednakże wydaje się, iż wiele przedsiębiorstw hotelowych ma problemy ze zrozumieniem... więcej»

Porady w zakresie przywództwa w sprzedaży dla dyrektorów hoteli

W walce o udział w rynku hotelowi menedżerowie z doświadczeniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę. Dla menedżerów, którzy doszli do stanowiska menedżerskiego poprzez pracę w innych działach, skuteczne i motywacyjne... więcej»

Daj spokój zmianom. Zacznij działać w inny sposób

Słynny cytat o robieniu czegoś w inny sposób był przypisywany Benjaminowi Franklinowi, Albertowi Einsteinowi, Markowi Twainowi, a nawet staremu przysłowiu chińskiemu. Moje badania wskazują jednak, że pierwsza znana... więcej»

Powszechne błędy w planowaniu i realizacji próbnego otwarcia hotelu

Profesjonalnie zarządzany proces próbnego otwarcia obiektu, któremu poświęca się nadzwyczajne środki, będzie prawdopodobnie prowadził do bezproblemowego uruchomienia działalności i pomoże w odnoszeniu przez hotel... więcej»

Dlaczego upselling jest ważny? W jaki sposób hotele mogą podnieść przychody bezpośrednio z poziomu recepcji

Istotność upsellingu realizowanego bezpośrednio w recepcji wzrosła w ostatnich latach w dużej mierze z powodu dokonujących się zmian w metodach rezerwacji pokoi hotelowych. Wzrost popularności rezerwowania pokoi... więcej»

Dyrektor ds. Reputacji Internetowej: Nowe stanowisko w hotelach?

W moim ostatnim artykule zastanawiałem się, jak media społecznościowe umożliwiły powstanie nowego wymiaru wydajności hotelu: wskaźnika poziomu satysfakcji gości (guest satisfaction index - GSI). Wywodzący się z opinii i... więcej»

Porady w sprawie załatwiania emaili (aby to one cię nie załatwiły!)

Czy to ty naprawdę załatwiasz swoje emaile, czy to emaile raczej ciebie załatwiają? Według przeprowadzonego ostatnio badania na temat: „Co zabiera ci najwięcej czasu? 15 bardzo zapracowanych profesjonalistów... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 3/3

Trzy prawdy, jakich restauratorzy powinni nauczyć się od hotelarzy.Jeżeli myślisz, że restauratorzy po prostu „pojmują to” lepiej od hotelarzy, jeśli idzie o ustalanie cen na swoje produkty, przemyśl to... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 2/3

Trzy prawdy, jakich hotelarze powinni nauczyć się od restauratorówPrawda Restauratorów 1: Końcowe zyski liczą się bardziej od najlepszej sprzedażyHotelarze mierzą regularnie zmiany procentowe w sprzedaży (ADR,... więcej»

Ceny w hotelarstwie: Sześć prawd, jakich hotelarze i restauratorzy mogą nauczyć się sami od siebie – Część 1/3

Hotele i restauracje to dwa segmenty przemysłu hotelarskiego. Jak się wydaje dyrektorzy w każdym z tych segmentów mają ze sobą dużo wspólnego. Oba sprzedają produkty (pokoje, jedzenie lub napoje) i najlepsze z nich... więcej»

Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach

Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego manifestu... więcej»

Tajemnica stawki za pokój: Skok od taktyki do strategii

Wszyscy dokonujemy ruchów cenowych nawet codziennie. Potrzebujemy wyższego obłożenia, zwiększonego przepływu gotówki, a do tego chcemy pokazać właścicielowi jak bardzo się staramy. Musimy być także pewni, że te... więcej»

51 sposobów pozafinansowego wynagradzania pracowników

W dzisiejszych czasach jest z pewnością wiele firm narzekających na brak finansów, które mogą uchylać się i zmieniać temat na samo tylko wspomnienie dodatkowych wynagrodzeń. Ciężkie czasy nie stanowią jednak... więcej»

Jak utrzymać zadowolony i zmotywowany zespół pracowniczy

Posiadanie zadowolonego i zmotywowanego zespołu jest kluczowym elementem w obsłudze klienta, utrzymywaniu założonego poziomu sprzedaży i kontrolowania kosztów. I na odwrót, brak entuzjazmu i zadowolenia personelu... więcej»

Jak z powodzeniem otworzyć hotel

Martin Soler wraz ze swoim zespołem w WIHP są twórcami najbardziej udanych inicjacji działalności hotelowej w Europie, takich jak Hotel Seven. Niedawno odbyłem z nim w Paryżu rozmowę poświęconą cyfrowej komunikacji w... więcej»

Wewnętrzne kradzieże w przemyśle hotelarskim

60 % pracowników nigdy nie dopuści się kradzieży na szkodę szefa30 % dopuści się kradzieży przy nadarzającej się okazji10 % znajdzie sposób na dokonanie kradzieży w każdych okolicznościachPrzez zbyt długi okres przemysł... więcej»

Efektywnie zarządzaj reputacją swojego hotelu w XXI wieku

Dawno minęły czasy prywatnego charakteru skarg kierowanych przez gościa wobec hotelu. Narodziny mediów typu Web 2.0 przeniosły skargi gości na forum publiczne w internecie, co oznacza że reputacja hotelu znajduje... więcej»

Potęga podziękowania

Następnym razem kiedy zostaniesz dobrze obsłużony powiedz dziękuję! Efekty mogą być magiczne. Możesz nazwać mnie staromodnym, albo modnym, ale możesz równie dobrze zdecydować o tym później biorąc pod uwagę... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji