Poniedziałek 01 Maj 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Czym jest budowanie hotelowej reputacji

W jednej ze swoich publikacji nawiązywałem do faktu, że to hotelowa reputacja wpływa na to, czy hotel odnosi sukces. I tak długo, jak długo będziesz w stanie utrzymać lub poprawić tę reputację, to żaden konkurent... więcej»

Zwiększanie dochodu poprzez wątpliwy marketing

Dobry marketing i dobra obsługa mogą skutkować wyższymi dochodami. Nie ma co do tego wątpliwości. A co z etyką i moralnością? Czy możemy usprawiedliwiać wszystkie metody działania, których celem jest pozyskiwanie... więcej»

Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel

Czy byłeś ostatnio w podróży? Dlaczego obecnie większość doznań z pobytu w hotelu, bez wyjątku, są tak słabe? Wydaje się, że przewodzi miernota. Ale twój hotel może być zwycięzcą, kiedy będzie kierować się kilkoma... więcej»

Czy jesteś zbyt zapracowany, aby być wydajnym? Dlaczego klienci nie powinni być twoim najważniejszym priorytetem?

Bądźmy szczerzy – jeżeli pracujesz dla firmy – to twoim najważniejszym celem jest zarabianie pieniędzy – i kropka. Możesz mieć poza tym wtórne pod względem ważności cele, służące interesom twoich... więcej»

Przywództwo w hotelarstwie

W ostatnim czasie omawiałem takie tematy, jak obsługa klienta, szkolenia, problemy na styku pracowników umysłowych z fizycznymi, jak również wiele innych zagadnień, które trapią branżę hotelarską i to przywiodło... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 2/2

Błąd # 6 Działalność hotelowa różni się od branży sprzedaży detalicznej, ale obecni doradcy mojego centrum handlowego poradzą sobie z tym• Działalność hotelowa zbyt mocno różni się od sprzedaży detalicznej, aby... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 1/2

Wielkie szanse ... i niebezpieczeństwa ... czyhają na właścicieli centrów handlowych, którzy mają zamiar poszerzyć działalność swoich przedsięwzięć o hotele.Interesująca koincydencja szeregu czynników wywołała falę... więcej»

Prawidłowa struktura krótkoterminowych zachęt motywacyjnych dla personelu sprzedaży

Wraz z rosnącym naciskiem na wspieranie bezpośrednich rezerwacji kosztem kanałów niezależnych, coraz więcej revenue managerów i szefów dystrybucji zdaje sobie sprawę, że pracownicy rezerwacji i recepcji, którzy często... więcej»

Maksymalizuj wyniki swojego najważniejszego aktywu – twoich pracowników

Parafrazując J.W. Marriotta „Jeżeli dbasz o swoich pracowników, oni dbają o klientów, którzy w zamian troszczą się o biznes”Większość czasu i pieniędzy spędzamy na wyliczaniu, czego oczekują nasi goście,... więcej»

Wytwory kultury twojej korporacji – Co by powiedział Indiana Jones?

Archeolodzy zajmują się wytworami człowieka. Kiedy wygrzebują z ziemi te fragmenty postrzępionych konstrukcji budowlanych, srebrnych garnków, rozpadających się murów, pisma starożytnego – to zaczynają powoli,... więcej»

Sztuka i nauka gościnności

Aby odnosić sukcesy, dzisiejszy kierownik w przemyśle gościnnym musi być fanatykiem obsługi, marketingowym guru, analitykiem z Wall Street, rzeczoznawcą od nieruchomości i dużej klasy fachowcem z zakresu... więcej»

Cztery typy szefów marnotrawiących swój czas

Czy masz odczucie, że pracujesz dłużej i dłużej, ale nie posiadasz proporcjonalnie odpowiedniego wpływu na funkcjonowanie swojego biznesu?Jeśli odpowiedziałeś tak, to wiedz, że przynajmniej nie jesteś w tym... więcej»

Outsourcing: Najlepszy przykład, że suma części jest większa od całości

Outsourcing w ciągu ostatnich kilkunastu lat, zyskał sobie negatywną percepcję na rynku. Ostatnio wiąże się go z tendencją rejestrowaną w kręgu poważnego biznesu, zmierzającą do zlecania wykonywania niektórych... więcej»

Rotacja kadry. Możesz z tym walczyć

Wszyscy musimy zmierzyć się z bólem głowy, kiedy przychodzi nam obsadzać wolne stanowiska w środku sezonu a rynek pracy w regionie jest już zapełniony. Zatrudniasz, szkolisz, oni odchodzą i zaczynasz znowu od nowa.... więcej»

Jak zatrzymywać zwycięzców: sprawdzone techniki zarządzania na utrzymanie najlepszej załogi

Po spędzeniu mnóstwa czasu i wydaniu pieniędzy na wyszukanie i zatrudnienie dostępnego na rynku personelu o najwyższych kwalifikacjach, możesz znaleźć się w bardzo szczęśliwej pozycji posiadania osób wspaniałych,... więcej»

Planujecie uruchomienie hotelu? Porady dla hotelarzy

Wydaje się, że kiedy oceniamy surową działkę budowlaną, która ma się w końcu stać hotelem, musimy skupić się na kilku podstawowych wskazówkach. Wybór odpowiedniego miejsca zawsze zakłada najlepsze umiejscowienie... więcej»

Najbardziej efektywni liderzy wykonują każdego dnia 15 czynności w sposób automatyczny

Przywództwo jest wyuczonym zachowaniem, które po pewnym czasie staje się zachowaniem podświadomym i automatycznym. Liderzy przykładowo, mogą zdecydować o podjęciu kilku ważnych decyzji dotyczących danej kwestii, w... więcej»

Co kryje się za uśmiechami pracowników hoteli

Betty pracowała ciężko dla ABC Hotel Management Company przez ponad 25 lat. Dawno juz przekroczyła wiek uprawniający do świadczeń emerytalnych, no i ostatecznie musiała się pożegnać z pracą. Ciężka praca i wiek... więcej»

Skrzynki szczęścia pomagają hotelom w uzyskaniu swoich celów

Dla większości hoteli rok podatkowy połączony z kalendarzowym, to okres, kiedy kierownicy wynurzają się z czerwonymi oczami z pozornie niekończących się spotkań związanych z prognozami budżetu ze... więcej»

Czy hotel typu mega boutique, to sprzeczność sama w sobie?

W artykule sprzed kilku lat dyskutowaliśmy na temat: Co to jest hotel boutique? Wspomnieliśmy w nim o ilości pokoi, jako jednym z czynników mających wpływ na prawidłowe używanie określenia „boutique”.... więcej»

Doradztwo na maxa

Kwestią niewątpliwie dyskusyjną jest, czy rola kierownika lub zastępcy dyrektora w środowisku hotelowym może być najbardziej stresującą pozycją w strukturze organizacyjnej. Chociaż każdy pracownik ma swoich... więcej»

Długookresowa wartość klienta – Święty Graal dla hoteli

Większość menedżerów pojmuje, że uświadomienie sobie wartości klienta, a co ważniejsze długookresowej wartości klienta (CLV), może pomóc w projektowaniu strategii, wspierających zachowania lojalnościowe, w ostatecznym... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Jak samodzielnie stworzyć turystyczną aplikację mobilną? ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

Byłem tam z żoną 04.01.2017 r , coś wspaniałego , długo nie...

2017-01-29, 14:05:23 ~pasek

Z przyjemnością czytam i podziwiam zmiany zachodzące na...

2017-01-25, 22:55:32 ~Student

Ten Hotel w Kościelisku zdecydowanie daje radę. Z czystym...

2016-12-28, 00:09:29 ~sin

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji