Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Kształcenie menedżerów w sposobach przekazywania krytycznych opinii ich pracownikom

Większość dyrektorów i kierowników wolałaby od tego uciec, aniżeli... Jednakże kierownictwo wyższego szczebla ma już dosyć menedżerów, którzy nie potrafią utrzymać najprostszej dyscypliny. A ponieważ kierownik nie... więcej»

Roszczenia wobec hotelu przysługujące poszkodowanemu

Zgodnie z Kodeksem Cywilnym prowadzący hotel odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do gościa hotelowego. W przypadku kradzieży w hotelu lub na skutek awarii różnego rodzaju instalacji, kiedy... więcej»

Najbardziej typowe błędy w Revenue Management

Prawdziwą sztuką jest sprzedanie właściwego pokoju, właściwemu klientowi, po właściwej cenie, we właściwym czasie. Osoby zajmujące stanowiska Revenue Manager w hotelach są osobami, które specjalizują się w tej... więcej»

Musimy porozmawiać.... Ja, ty i dyrektor naczelny

Wiele hoteli ma poczucie, że przy poprawionej obsłudze i efektowniejszym, bardziej obiecującym produkcie, będą mogły wyróżnić się spośród swojej rynkowej konkurencji. Nasze obserwacje i doświadczenie mówią nam, że... więcej»

Sprzedaż napojów alkoholowych

Detaliczny handel alkoholem wymaga zezwolenia i wnoszenia cyklicznych opłat. Otrzymujący zezwolenie po raz pierwszy, płaci 2100 zł za sprzedaż napojów zawierających powyżej 18 proc. alkoholu oraz po 525 zł zarówno... więcej»

Jak odbudować utraconą pasję

Niemiecki poeta Hebbel napisał, że “W całym świecie, bez pasji nigdy nie osiągnięto nic wielkiego.” Są to słowa inspirujące wtedy, kiedy już jesteś zainspirowany, lecz cóż masz czynić, kiedy cały twój... więcej»

Revenue Management w SPA

Jest to poruszanie się w kierunku sprzedaży najlepszego miksu usług i produktów w danym okresie, dla wygenerowania najwyższych przychodów i zysków. Wszystkie pomysły dotyczące lepszych praktyk biznesowych są w... więcej»

Zarządzanie renowacją hotelu

W jaki sposób zminimalizować niewygodę gości i utratę dochodów. Generalnie wszystkie hotele poddawane są pewnego rodzaju renowacji, co pięć, do siedmiu lat, aby poprawić standard fizyczny obiektu, dla zachowania... więcej»

Jaki VAT na czynności towarzyszące budowie hotelu?

Spółka zawarła umowę na budowę hotelu. Potem rozszerzono jej zakres na dostawę mebli, wyposażenie łazienek oraz pokoi. Spółka do wszystkich usług zastosowała preferencyjną stawkę VAT 7 proc. Zakwestionował to organ... więcej»

Kompensuj zmiany gospodarcze poprzez stosowanie efektywnej polityki cenowej

Decydowanie o tym, w jaki sposób ustalać cenę za pokoje hotelowe, jest jednym z najważniejszych składników wpływających na efektywne i dochodowe prowadzenie hotelu. Istnieje wiele elementów, które trzeba rozważyć... więcej»

Po zmianie przepisów o marży hotelarze mogą nie odliczyć VAT

Jeżeli hotelarze płacą podatek od marży, mogą mieć problem z odliczeniem VAT przy zakupach usług gastronomicznych. Zmiany w przepisach spowodowały, że więcej firm będzie opodatkowanych w ten sposób. Przy... więcej»

Jednodniowe wyjazdy turystyczne też są pod ochroną

W przeciwieństwie do definicji z dyrektywy 90/314 w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek definicja pojęcia „impreza turystyczna” w ustawie o usługach turystycznych obejmuje również tzw.... więcej»

VAT na usługi towarzyszące jak usługa główna

Jaką należy zastosować stawkę VAT dla usług hoteli, usług polegających na udostępnianiu klientom gier typu bilard, lotki, kręgle wliczonych w cenę usługi hotelowej, a także bez usługi hotelowej? Interpretacji... więcej»

Nocleg w internacie zwolniony z VAT

Usługi zakwaterowania w bursach, internatach i domach studenckich są zwolnione z VAT niezależnie od tego, kto będzie zakwaterowany. "Zakwaterowałem pracowników mojej firmy w internacie przy szkole. Internat... więcej»

Zadbaj o swój personel, a on zatroszczy się o twoich klientów

Jednym z najlepszych sposobów upewnienia się, że twój personel służy najlepszą obsługą dla twoich klientów jest jego odpowiednie traktowanie. Pamiętaj, że sposób, w jaki dbasz o swój personel znajdzie swoje... więcej»

Biuro podróży zapłaci za zepsute wakacje

Klienci mogą dochodzić od organizatorów wypoczynku zadośćuczynienia za krzywdy wynikające z nienależytego wykonywania usług turystycznych. Dwie mieszkanki Lublina za pośrednictwem agentki w Lublinie wykupiły w... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży – komu jest potrzebne?

Ponieważ wkroczyliśmy w nowy rok zastanawiamy się, jak wiele hoteli wykazuje wzrost zysków porównywalnych do tego samego okresu w roku ubiegłym? Podczas naszych podróży po kraju rozmawiamy z różnymi hotelami i... więcej»

Klient ma 10 dni na rezygnację z wakacji

Klient zawarł wieloletnią umowę o korzystanie co roku z apartamentu na Teneryfie w jednym z wiosennych miesięcy. Od zawarcia umowy upłynęły już trzy tygodnie. Czy może z tej umowy jeszcze zrezygnować? Informuje... więcej»

Kara za rezygnację z usługi nie podlega VAT

Opłaty pobierane od osób, które zrezygnują z planowego zabiegu kosmetycznego, mają charakter sankcji. Kary te, podobnie jak i zmniejszenie wartości zamówienia, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT, ponieważ nie... więcej»

Nawyki skutecznych revenue managerów na rok 2008

Życie zwykło być proste dla hotelowych revenue menedżerów – codzienna rutyna była relatywnie nieskomplikowana – sprawdzanie raportów, bilansowanie rezerw i zapasów, sprawdzanie udziału kanałów... więcej»

Zmiana marki hotelu wymaga starannego zarządzania

W tym artykule zbadamy niektóre problemy wynikające z podjęcia przez właścicieli lub operatorów hotelu, decyzji o zmianie marki obiektu. W rzeczywistości sądzimy, iż wiele z tych problemów jest do siebie podobnych w... więcej»

Spotkania przy piwie też są kosztem firmy

Obowiązkowe spotkania po godzinach, których celem jest poprawa relacji między pracownikami, mogą wpływać na zwiększenie obrotów firmy. Nie są opodatkowane. Taki wyrok wydał ostatnio Wojewódzki Sąd Administracyjny w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 »

Pomaganie integruje ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji