Wtorek 27 Czerwiec 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim

Zasada 80/20 głosi, iż niewielka ilość po stronie przyczyn jest odpowiedzialna za wielką ilość po stronie wyników. W biznesie znaczy to często, że 80 % twoich dochodów pochodzi od 20 % twoich klientów, a więc... więcej»

Grzech główny revenue management – nietrafna strategia cenowa

Co wspólnego ma grzech z revenue management? Po pierwsze, przyjrzyjmy się definicji grzechu. Grzech jest definiowany jako „naruszenie zasad prawa religijnego lub moralnego, szczególnie wtedy, gdy jest nim... więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości

Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują... więcej»

Zdobądz ich na dzień dobry: Ustanawianie osobistych relacji z naszymi gośćmi hotelowymi

Czy pamiętasz końcową scenę z filmu Jerry Maguire, kiedy Jerry (Tom Cruise) rozpaczliwie błaga swoją żonę Dorothy (Renee Zellweger) aby dali swojemu związkowi jeszcze jedną szansę? On to powtarza w kółko przez... więcej»

Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech obszarów, aby odnieść sukces

Czy Dyrektor Naczelny twojego hotelu ma swoje własne obszary działania? Tak. Obecnie wymagająca szybkich decyzji natura biznesu, przesunęła stanowisko Dyrektora Naczelnego z pozycji „kontrolera wydatków”... więcej»

Dwanaście sposobów na promocję twojego profilu osobistego

Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lub menedżerem w przemyśle hotelarskim, to nie możesz umknąć publicznemu zainteresowaniu, dlatego też nie wolno ci popełniać błędów lub być nie przygotowanym. Bądź gotowy na... więcej»

Pięć czołowych czynników zabijających dochody hotelu

Biorąc pod uwagę wszystkie bieżące kanały dystrybucyjne dostępne obecnie dla hotelarzy, Internet może być ich najpotężniejszym instrumentem, o ile będzie prawidłowo wykorzystywany.W dzisiejszym społeczeństwie... więcej»

Dzień z życia małego hotelu z południowej Florydy

Zakup oryginalnego, małego hotelu jest marzeniem wielu ludzi, szczególnie na Florydzie, gdzie łagodne zimy zdają się gwarantować stały dopływ gości. Rzeczywistość może okazać się wydłużonymi godzinami pracy i... więcej»

Nie pozwól by wewnętrzny e-mail zniszczył jedność twojego zespołu

Jak zapewne każdy regularny czytelnik moich artykułów wie, zawsze byłem zdecydowanym zwolennikiem szkolenia załogi w skutecznym wykorzystaniu zewnętrznego e-maila dla potrzeb sprzedaży i obsługi zapytań.... więcej»

Najlepszy Dyrektor Hotelu, jakiego spotkałem. Jak mu dorównać?

Jedną z przyjemnych rzeczy bycia u zmierzchu trzydziestoletniej kariery w przemyśle hotelowym jest to, że masz możliwość, aby wrócić pamięcią do wielu wspaniałych ludzi, którzy ukształtowali i mieli wpływ na tą... więcej»

Dylemat grup hotelowych: energetyczne doświadczenie gościa

Kiedy nadchodzą główne nowe kierunki zmian, to zwykle spotyka się to z opozycją, a nawet oburzeniem, czy też z obojętnością, ponieważ taka sytuacja wymaga podjęcia działań. Obrońcy status quo mogą próbować ignorować... więcej»

Polityka zarządzania dochodem

Bardzo interesującym wydarzeniem dla wytrawnej kadry kierowniczej przemysłu hotelarskiego jest osobiste uczestniczenie w powstawaniu stanowiska od zarządzania dochodem (revenue management), przy jednoczesnym... więcej»

Twoja konkurencja jest twoją inspiracją

Każdy podejmuje jakieś postanowienia noworoczne. Są one zabawne, są obietnicą zmian, jeśli nie czymś zupełnie niezbędnym, charakterystycznym dla naszego społeczeństwa. Ale kiedy na przykład nadchodzi lato, być może... więcej»

Czego potrzeba, by być profesjonalistą: Rzeczy, które możesz kontrolować

Dwa lata temu rozpoczęliśmy pracę w Society for Hospitality Management, w celu poprawy i podniesienia na wyższy poziom profesjonalizmu w przemyśle hotelarskim. Obecnie przy pomocy naszych programów i... więcej»

Sztuka zarządzania overbookingiem

Pokój w hotelu jest łatwo psującym się towarem, którego nie można wytwarzać na zapas i magazynować. Chyba każdy hotelarz wie, że jeżeli nie sprzeda go dzisiaj, jutro już tego nie nadrobi, a dochód przepadnie na... więcej»

Audyty sprzedaży w hotelu zamykają lukę między szkoleniem a wynikami

W swoich staraniach, aby prześcignąć w sprzedaży swoich konkurentów, większość firm hotelarskich wiele inwestuje w szkolenia ze sprzedaży dla swoich kierowników od cateringu i sprzedaży grupowej. Podczas gdy... więcej»

Regulamin hotelowy

Większość hotelarzy, którym zależy na zapewnieniu swoim gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu, korzysta z uprawnienia, jakie daje im ustawa o usługach turystycznych, a konkretniej art. 44 ust. 3, który brzmi:... więcej»

Nauka stosowania cen: Ustalanie właściwej ceny

Twoja hotelowa marka komunikuje zestaw funkcji i obietnic, które składają się na szczególne równanie wartości. Głównym składnikiem tego równania jest struktura stawki twojego hotelowego pokoju, która pomaga tworzyć... więcej»

Jak ja to robię: Strategie hotelarza Marka Hamistera na efektywny dzień pracy

Moje zobowiązanie do utrzymywania osobistej komunikacji ze wszystkimi swoimi współpracownikami i partnerami biznesowymi, wymusza wykorzystywanie mojego czasu w sposób możliwie najbardziej efektywny. Oto, jak... więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami

Sprawne zarządzanie finansami jest podstawą każdej skutecznej działalności gospodarczej. Oczywiście, dysponowanie produktem lub usługą o wysokim popycie, z ustaloną atrakcyjną ceną dla rynku docelowego, świadczoną w... więcej»

Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe możliwości

Podróże i turystyka to przemysł numer jeden na świecie z oczekiwaniami na ich ciągły wzrost w następnej dekadzie. Mimo to zyski przemysłu zanikają w wielu częściach świata. Hotelarstwo to ryzykowny... więcej»

Równaj do najlepszych: Podnoszenie poziomu programu kontroli jakości ku maksymalizacji zadowolenia gości

W pewnym momencie naszej kariery zawodowej w branży hotelarskiej, stawaliśmy zapewne  w obliczu tego samego koszmaru: złowróżbny uśmiech profesjonalnie ubranego gościa, po którym następowało uprzejme wręczenie... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji