Wtorek 17 Padziernik 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona gwna » Obsuga gocia

Obsuga gocia


Oczekiwania wysokie ale realistyczne

Macie racj. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsugi. Jeeli hotelowe udogodnienia i obsuga zawiod mnie, bardzo niechtnie wybaczam. Jeeli chodzi o mnie, to kiedy pac te wysokie stawki, jakie... wicej»

Mae bdy, ktre sporo kosztuj

Moja ona i ja dokonywalimy zakupw urzdze owietleniowych, aby zainstalowa je nad stoem w jadalni. Poszukiwalimy czego relatywnie wspczesnego i w trakcie naszych polowa, odwiedzilimy ponad tuzin... wicej»

Jestem profesjonalist obsugi

Okrelenie „profesjonalista obsugi” jest uniwersalne. Da si ono tak samo zastosowa w przemyle hotelarskim, jak w subie zdrowia czy brany takswkowej. Firmy przemysowe powstaj w celu... wicej»

Wykorzystywanie gocinnoci jako kamuflau: Czy dotrzymujesz obietnic?

Bya ciemna, straszna noc. Zawodzi wiatr i od czasu do czasu przygasay wiata. Hotelowy banner informowa: „przyjazna obsuga” wic zdecydowalimy si na wejcie, majc nadziej na spotkanie jakiej... wicej»

Szkolenie z obsugi goci to wicej ni tylko techniki komunikacji

Jako weteran w hotelarstwie, doskonale zdaj sobie spraw ze znaczcych wysikw jakie poczyniy w ostatnich latach firmy i marki hotelarskie, aby podnie poziom w zakresie obsugi goci. Zdaje si, e kady... wicej»

Wprowadz si do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsugi klienta

Jestem cakowicie pod wraeniem tego, co Ritz-Carlton nazywa podstawami. Wikszo firm chwali si lub reklamuje swoj wspania, legendarn obsug klienta, ale mimo to i tak im wiele w tym zakresie brakuje. W... wicej»

Traktowanie lojalnoci jak tantiemy

Czy ciko pracujesz dla swoich goci lub czy sprawiasz, e twoi gocie ciko pracuj dla ciebie? Pracowanie ciko na to, aby by gociem lub klientem nie jest tym, pod czym wikszo goci si podpisuje,... wicej»

Mie powitanie: Narzdzie, ktre moesz uywa ju dzi

„Czuj si jak numer. Czuj si tu obco. Jak nieznajomy przybysz. Czuj si jak numer. Nie jestem numerem.” Mimo tego, i firmy hotelarskie kad nacisk na wag personalizacji swoich usug, z powodu... wicej»

Czy internetowe strony z opiniami klientw przyczyniaj si do nawrotu doskonaej obsugi hotelowych goci?

Jeszcze kilka lat temu, hotele polegay na bezporednim nadzorze dyrektora hotelu i tradycyjnych badaniach zadowolenia goci, aby zorientowa si, ktrzy pracownicy wyrniaj si w doskonaoci obsugi wiadczonej... wicej»

Jak doda szczypt tajemniczoci do doznania twoich goci

Jeeli potrzebujesz jakich pomysw, jak doda troch tajemniczoci do dozna goci hotelowych, przeczytaj ten artyku. Jeeli jeste fanem satysfakcji klientw (CS), to na mio bosk, nie czytaj tego! Mgby... wicej»

Jak mona zmieni zdenerwowanego gocia w fana twojego hotelu?

Wszyscy bylimy w takiej sytuacji, kiedy go podchodzi do biurka, zdenerwowany i krzyczcy z oburzenia. Radzenie sobie z rozdranionymi gomi jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zada dla kadego... wicej»

Hotelowa sia robocza: Jedno zepsute jabko

Jak czuby si Pan Appleseed, gdyby jakie z sadzonek, ktrymi si opiekowa, zmieniy si w drzewa z zepsutymi jabkami? Jak czuj si hotelowi liderzy, kiedy pracownicy, ktrych wybrali, zadbali o nich i... wicej»

Szkolenie recepcji pomoe w zdobyciu wikszej liczby 'walk-inw'

Odkd wiele hoteli w ostatnich latach koncentruje uwag na pomaganiu pracownikom dziau rezerwacji w „zamienianiu” rozmowy z zapytaniem na rzeczywist rezerwacj, wikszo menederw hoteli cigle... wicej»

Czy suchasz, co mwi hotelowi pracownicy sprzeday i rezerwacji?

Podejmujc starania w zakresie zwikszenia efektywnoci dziaa hotelowego personelu sprzeday i rezerwacji, dyrektorzy naczelni tradycyjnie zwracaj si do niezalenych firm od „tajemniczych... wicej»

Sposb na utrzymywanie mistyki w hotelach Ritz-Carlton

Kiedy mylisz o luksusowych hotelach, przychodz ci do gowy nazwy kilku marek. Jest wrd nich Ritz-Carlton. Marka zdobya swoj wiatow reputacj, traktujc goci po krlewsku. Wejd do jakiegokolwiek hotelu... wicej»

Znaczenie edukacji przyszych hotelarskich profesjonalistw w zakresie obsugi goci

Szkolenie hotelarskiego profesjonalisty w obsudze goci wydaje si by zdroworozsdkow koncepcj, ktr wszyscy powinnimy wdroy w naszych obiektach hotelarskich. Staramy si rwnie znale do jej egzekucji... wicej»

Autentyczne i szczere rozmowy zwikszaj szans dokonania rezerwacji

Nie ma adnych wtpliwoci, i hotele reprezentujce wszystkie segmenty rynkowe poczyniy powane inwestycje w zakresie zwikszenia swoich rezerwacji. Oprcz planowania szkole zewntrznych, wikszo hoteli... wicej»

Zabierz zaog pierwszej linii na pokad trjkoowca obsugi gocia

Jak wikszo zawodowych trenerw w przemyle hotelarskim wie, e uywanie symboli i modeli moe pomc szkolcym si zrozumie abstrakcyjne koncepcje i sprawi, e z atwoci zrozumiej na pozr... wicej»

Obsuga z umiechem: Najwaniejsze wskazwki dla usprawnienia obsugi klienta

Wszyscy zdaj sobie spraw z tego, e bez wzgldu na to, jak dobrym produktem dysponujesz, obsuga klienta odgrywa ogromn rol w tym, jak sobie radzisz. Gdyby wic chcia poprawi obsug klientw w swojej firmie,... wicej»

Odnajdywanie „Wiary”: Procedury zwizane z rzeczami zagubionymi i odnajdywanymi s podstawowym narzdziem viro marketingu

Jako osoba czsto podrujca zarwno subowo, jak i w celach wypoczynkowych, pozostawiem w pokojach hotelowych w cigu tych wszystkich lat w drodze, cakiem dugi sznureczek rnych osobistych przedmiotw. I... wicej»

Dlaczego wane jest czytanie jzyka ciaa twojego gocia?

Wikszo ludzi wierzy, e mowa jest nasz gwn form komunikacji. W rzeczywistoci, komunikacja ustna jest do niedawno opanowanym przez czowieka elementem rozwoju w historii ewolucji. Zanim rozwina si mowa,... wicej»

Szacunek dla klienta jest najwaniejszy

Wszyscy plot o ich znakomitej obsudze klienta. Pomyl jednak o wszystkich zych incydentach, jakich dowiadczye w okresie ostatnich kilku miesicy. Jest ich prawdopodobnie zbyt wiele, by day si zliczy.... wicej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Prawidowa obsuga VIP-w ...wicej»

Doznania gocia nie mona skopiowa czy sklonowa. Kilka sugestii dla przemysu hotelarskiego - cz. 1/2 ...wicej»

Gocinno zaczyna si przy zameldowaniu ...wicej»

Zapis rozmowy z recepcjonist trzygwiazdkowego markowego hotelu ...wicej»

Ludzkie elementy obsugi klienta. Zotym kluczem jest akcent indywidualny ...wicej»

Muzeum polskiej wdki w Koneserze to bdzie na prawd dua...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mdrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes s w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniay ukon wykonawcw w stron...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo dua szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem si zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser bdzie mia naprawd bogat ofert zarwno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy rwnie przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dzikuj za ten artyku. Nie ma to jak przeczyta...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem wystpuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrze�one

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystaj�c ze strony wyra�asz zgode na u�ywanie cookie.  Wi�cej informacji