Wtorek 17 Padziernik 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona gwna » Obsuga gocia

Obsuga gocia


Bezpatne usugi nie mog by obojtne dla hoteli

Lepiej jest dawa ni bra ... prawda? Co si dzieje jednak, gdy hotelarze w ramach nagrody oferuj bezpatny pobyt w hotelu, wspierajc specjalny program lub kampani zbierania funduszy, a szczliwi odbiorcy... wicej»

Nie pozwl aby kultura miernoty zawadna twoim hotelem

W miar jak przemys hotelowy podnosi si z wyniszczajcego okresu recesji gospodarczej znw jestem zdumiony liczb hoteli, firm hotelowych, a take lokalizacji, ktre tak szybko powrciy do stanu merkantylnej... wicej»

Magiczna sia hotelowego gocia

Wiele firm oferuje podmiotom przemysu hotelarskiego przydatne narzdzia zapewniajce hotelom moliwo wyrnienia si na wysoce konkurencyjnych midzynarodowych rynkach.Termin „Go” - gwny klient... wicej»

Moc odrcznego pisma

Komunikowanie si jest w dzisiejszych czasach zbyt atwe. Majc do dyspozycji takie trzy urzdzenia jak: komputer, telefon komrkowy i drukark, nie ma ju potrzeby posugiwania si zindywidualizowan... wicej»

Obsuguj kadego jak VIPa

Kiedy byem pracownikiem liniowym w biznesie hotelowym zwykle byem t osob, ktra bya wyznaczana do obsugi VIP-w. Niezalenie od tego czy pracowaem na stanowisku kelnera, czy byem konsjerem, moi przeoeni mieli... wicej»

Jak starannie przygotowa hotel na krlewsk wizyt

wiat obserwowa kady krok Williama i Catherine, ksicia i ksinej Cambridge, w trakcie ich dziewiciodniowej podry do Kanady, pierwszej ich oficjalnej wizyty jako pary maeskiej. Dla koordynatorw imprezy... wicej»

Recepcyjny dramat: To D-A-S-H czyni rnic!

Kiedy przebywaam w Pnocnej Karolinie spotkaam Diane. Diane pracuje w recepcji obiektu nalecego do luksusowego acucha hotelowego. Jest ona osob ambitn i entuzjastycznie nastawion do pracy, ale zawsze wdaje si... wicej»

Dwanacie porad na wywieranie trwaego, pozytywnego wraenia na uczestnikach spotka i konferencji

Pracujesz wystarczajco ciko, aby zdoby biznes w trakcie spotkania czy konferencji, tak wic sensownym byoby wywarcie pozytywnego, trwaego wraenia motywujcego potencjalnych klientw do staego korzystania z... wicej»

Pierwszy krok w obsudze: Bdz gotw do wiadczenia usug

Czy kiedykolwiek wszede do jakiego lokalu usugowego i wyszede zanim zostae obsuony? W moim przypadku taki scenariusz zdarza si wielokrotnie. W przeszoci wielokrotnie wychodziem poniewa personel nie... wicej»

W jaki sposb usprawiedliwia si przed klientami i zdobywa ich wiksz lojalno

Nigdy nie jest dobrze kiedy klienci maj ze dowiadczenia zwizane z twoim produktem lub usug. Zamiast jednak przyjmowania postawy defensywnej, moesz po prostu przeprosi, poprawi si i zasuy przez to na... wicej»

Dlaczego wymeldowanie jest tak samo wane jak zameldowanie

Zjawiem si w miejscu docelowym mojej podry peen energii i gotw do rozpoczcia tygodnia konferencji, spotka, zaj spoecznych i wszystkich innych czynnoci „uprzyjemniajcych” prezentacje... wicej»

Sugestie funkcjonalne a pytania

Dowiedziono, i wspdziaanie z gociem w trakcie jego pobytu w hotelu pozytywnie wpywa na jego kocowe zadowolenie i wynikajc std lojalno wobec hotelu. Ustanawianie wizi i relacji z gomi jest jednym z... wicej»

Rozwizywanie problemw zgaszanych przez klientw: Zasada 100%

Jeeli chodzi o obsug innych osb, to wystpuje due prawdopodobiestwo sporadycznego popeniania bdw. Nawet w najbardziej luksusowych piciogwiazdkowych hotelach i restauracjach gocie bywaj czasami... wicej»

Suchaj swoich goci i zamieniaj Nie na Tak

Czy korzystae kiedy z usug hotelu lub jade w restauracji, gdzie personel i kierownictwo byli takim formalistami, e nie bye w stanie dosta tego, czego sobie yczye? Jestem pewna, e wszyscy tego... wicej»

Transformacja nie usatysfakcjonowanych klientw w zadowolonych goci

Analizujc dossier niektrych goci odkrywamy, e dowiadczyli oni okrelonych kopotw w trakcie rnych pobytw, a jednak mimo tego, w dalszym cigu wybieraj ten sam hotel na miejsce swojego zakwaterowania.... wicej»

Przykady uprzejmoci ze strony personelu bezpieczestwa lotniczego TSA

Jako osoba czsto podrujca, rednio ponad 100,000 mil na rok, przez okoo 20 lat, we wczesnych latach mojego ycia zawodowego byem przekonany, e absolutnie najcisz prac w przemyle turystycznym ma osoba... wicej»

Jak budowa relacje z klientami

Moja fryzjerka to robi, mj weterynarz to robi, robi to nawet mj supermarket. O czym mwi? Wszyscy z nich s wspaniaymi fachowcami w budowaniu relacji ze mn, ich klientem.Dlaczego jest to wane? Pozwala mi to na... wicej»

Poszukuj sposobw na zaskakiwanie swoich goci

Biznes hotelowy to biznes zwizany z ludmi, a motywowanie naszych wsppracownikw do odnoszenia codziennych sukcesw jest podstawowym celem jego kierownictwa. Nasi gocie nie oczekuj nic wicej. Przyjazny umiech,... wicej»

Obsuga w pokoju: Tworzenie niezapomnianego dowiadczenia

Zjawie si w hotelu, twoje oczekiwanie jest wraz z tob, zamierzasz wanie otworzy drzwi do swojego pokoju, ktry bdzie take miejscem twojego dziennego pobytu. Znajdujesz si wanie u progu dowiadczenia... wicej»

Wyjtkowa obsuga goci – przykady z hoteli

W oczekiwaniu na pomoc! - Ochrona, The Pierre, Nowy Jork W grudniowy wieczr pracownicy firmy ochroniarskiej - George Oto i Charles Gonzalez bdc na subie, zostali poinformowani o zepsutym autobusie przy... wicej»

Sukces obsugi technicznej hotelu

Suby techniczne s zespoami „naprawczymi”, zapewniajcymi prawidowe funkcjonowanie wszelkich urzdze, od ktrych zaley bezkolizyjne dziaanie poszczeglnych hotelowych dziaw, usuwajc... wicej»

Dostosowane indywidualnie usugi postrzegane jako zindywidualizowane usugi relacyjne

Kiedy Ellsworth Statler otworzy Buffalo Statler Hotel w 1908 roku rozpocz proces rnicowania w obrbie przemysu hotelarskiego poprzez zaoferowanie po raz pierwszy osobnej azienki dla kadego hotelowego pokoju,... wicej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 »

Prawidowa obsuga VIP-w ...wicej»

Doznania gocia nie mona skopiowa czy sklonowa. Kilka sugestii dla przemysu hotelarskiego - cz. 1/2 ...wicej»

Gocinno zaczyna si przy zameldowaniu ...wicej»

Zapis rozmowy z recepcjonist trzygwiazdkowego markowego hotelu ...wicej»

Ludzkie elementy obsugi klienta. Zotym kluczem jest akcent indywidualny ...wicej»

Muzeum polskiej wdki w Koneserze to bdzie na prawd dua...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mdrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes s w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniay ukon wykonawcw w stron...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo dua szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem si zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser bdzie mia naprawd bogat ofert zarwno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy rwnie przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dzikuj za ten artyku. Nie ma to jak przeczyta...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem wystpuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrze�one

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystaj�c ze strony wyra�asz zgode na u�ywanie cookie.  Wi�cej informacji