Niedziela 17 Grudzień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Standardy obsługi: 10 zaleceń i zakazów

Ostatnio miałam okazję zaaranżować „wykupienie” sali w lokalnej restauracji, zlokalizowanej w moim sąsiedztwie w Północnej Kalifornii, dla 100 najbliższych mi i najdroższych osób, aby świętować... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 2 z 2

Aby jakakolwiek nowa restauracja osiągnęła prawdziwy sukces, wczesne planowanie wymaga przeprowadzenia badań wśród najlepszych restauracji w mieście, a nie wśród innych podobnych restauracji hotelowych. To jest... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 1 z 2

Czy możliwa jest zmiana sposobu myślenia obecnych turystów o hotelowych restauracjach? Czy hotelowe restauracje mogą zaproponować swoim klientom tak dobre doświadczenia, by zdobyć istotny udział w lokalnym rynku, tego... więcej»

Dziesięć działań marketingowych zwiększających sprzedaż w gastronomii

Zapewnienie mierzalnego wzrostu dochodów w gastronomii może być osiągnięte prostymi technikami dostępnymi zarówno dla firm dysponujących dużym budżetem, jak i dla bardzo oszczędnych przedsiębiorstw rynkowych.... więcej»

Wyzwania stojące przed gastronomią w pokojach hotelowych

Jak w każdy czwartek wieczorem o piątej po południu, zostało półtorej godziny do rozpoczęcia dwóch kolacji bankietowych dla 500 osób, oznaczających bar pełen gości hotelowych i lokalnych mieszkańców zamawiających... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii - Część 2/2

Sprzedaż dodatkowaNie mówimy tutaj o schematach takich, jak "Czy chciał(a)by Pani/Pan frytki z...." lub o budzącym postrach pojęciu upsellingu (ponadplanowej sprzedaży) zawierającym wbudowaną nieprzyjazną w... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii – Część 1 z 2

Hotelowa gastronomia jest niewątpliwie biznesem funkcjonującym w oparciu o uzyskiwane efekty sprzedażowe. Czy jednak można powiedzieć, że jej działalność oparta jest o kulturę sprzedaży?W lecie 1998 Gillette Company... więcej»

Wśród nas jest złodziej!

Zaczyna się to, kiedy raz na jakiś czas w kasie brakuje pieniędzy. Później staje się częstsze aż, pewnego dnia zdajesz sobie sprawę, że wśród twojej załogi jest złodziej. Niestety to nie jest odosobniony... więcej»

Taktyki marketingowe w restauracji

Marketing restauracji jest zarówno sztuką jak i nauką, która nadal stanowi nieodkrytą tajemnicę dla zbyt wielu właścicieli restauracji. Niestety, wielu sprzedawców zajmujących się reklamą nie chce dowiedzieć się... więcej»

Mam na imię Jack i będę dzisiaj wieczorem Państwa obsługiwał

Obsługiwanie dawało mi karę, choć nieregularnie, ale i środki do życia na krótką chwilę. Płaci moje rachunki, daje mi szansę na poznanie ogromnej liczby ludzi, zabiera mnie do miast, których może nigdy bym... więcej»

Dziesięć sposobów pomiaru i poprawy wyników sprzedaży

Jeżeli sprawdzasz, jaka jest motywacja i wydajność personelu, prezentacja menu lub zmieniające się gusty klientów, rezultaty zawsze uwidaczniają się w wielkości sprzedaży. Na co powinieneś zwrócić uwagę? Większość... więcej»

Jak być kelnerem

Ten artykuł przeznaczony jest dla osób, które chcą wykonywać zawód kelnera, jak również dla obecnych kelnerów, którzy chcieliby wykonać ruch przejścia do bardziej ekskluzywnej restauracji ponieważ sądzą, że... więcej»

Napiwek za obsługę wliczony w cenę zupy. Zrozumienie sensu dodatku za obsługę

Klienci ekskluzywnych restauracji na Manhattanie zobaczą wkrótce w swoich rachunkach dodatkowe koszty, nie tylko za zupę.Poczynając od czwartku szef kuchni Thomas Keller będzie obciążał klientów 20% dodatkową... więcej»

Dziesięć warunków dochodowej karty win

Karta win jest zasadniczym elementem strategii budowania zysku i ostatecznie w pewnym stopniu wpływa na sprzedaż detaliczną innych produktów. Bardziej inteligentne myślenie i mniej czołobitności dla agresywnej... więcej»

Marudny klient!

Niezależnie od wszystkich naszych najlepszych starań, czasami zdarza się nam gościć okazjonalnego zrzędę. I kurczę, musimy stawić czoła klientowi który ma pretensje o to, co zrobiliśmy, bądź też o to czego nie... więcej»

Trening restauracyjny

Trening restauracyjny to coś, co się praktykuje w każdej restauracji, ale nie każda restauracja potrafi go w pełni wyzyskać jako narzędzie do powiększania zysku.Pomyśl o treningu restauracyjnym jak o czymś więcej,... więcej»

Zatrudnianie słynnego szefa kuchni

Jako hotelarze realizujący poważne programy gastronomiczne zdajecie sobie sprawę z tego (lub tak to przynajmniej zaprogramowaliście), że goście odwiedzający wasz obiekt, przyjeżdżają doń, tak samo z powodu... więcej»

Gastronomiczne menu: Podtrzymywanie aktualności. Przekraczanie oczekiwań i pragnień klientów w 2013 roku

Jest takie stare powiedzenie, które mówi że toczący się kamień nigdy nie porasta mchem, czyli ci którzy stale coś robią nie popadają w rutynę i nie brak im pomysłów i kreatywności. Jest to szczególnie prawdziwe,... więcej»

Upselling kontra overselling

Wszyscy restauratorzy życzą sobie, aby personel kelnerski zwiększał sprzedaż poprzez wzrost średnich rachunków, gdzie wyższy średni rachunek przypadający na jednego gościa, uzyskuje się przez stosowanie... więcej»

Przepis na sukces hotelowej restauracji

Wśród wielu czynników, wpływających na zadowolenie klienta z jakości obsługi hotelowej, ważne miejsce zajmuje poziom hotelowej restauracji. W hotelach i obiektach grupy PPH&R przywiązuje się do tego czynnika... więcej»

Gromadzenie funduszy z napiwków: Budowanie zespołu

Wielu spośród moich klientów reprezentuje politykę gromadzenia funduszów z napiwków. Czy ta polityka nagradza mierną jakość pracy na równi z ponadprzeciętnymi wynikami? Może. Jeżeli jesteś członkiem... więcej»

Wskazówki dotyczące menu i budowania zysku: Sprzedawanie deserów

1. Poświęć tyle samo czasu na opracowanie i ulepszanie menu deserowego, ile poświęciłeś na przygotowanie menu dań głównych i innych pozycji tam umieszczonych. Ostateczne wrażenie związane z doznaniem odbieranym w... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Dziękujemy firmie Kotaniec za owocną współpracę:)...

2017-11-17, 13:13:59 ~Hurtum.pl

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji