Poniedziałek 21 Sierpień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Sugestywna sprzedaż sprzedaje się sama

Co ci się podoba w twojej ulubionej restauracji? Ja mam kilka ulubionych faworytów a powody są proste i podejrzewam, że są one takie same, jak twoje. Mówię tutaj o swobodnym stołowaniu się poza domem, a nie... więcej»

Pierwszy kurs z gościnności

Danny Meyer ma wyrobione opinie na temat gościnności. Przez ponad 20 lat wykorzystywał je do zbudowania imperium złożonego z jedenastu restauracji w Nowym Jorku. Meyer dostrzega różnicę pomiędzy gościnnością, a... więcej»

Jak powstrzymać „znikające” utargi z baru

„Przyjemne miejsce” pomyślał, wchodząc do baru, witany kojącymi dźwiękami, łagodnej muzyki jazzowej. Zajmując miejsce przy barze, rozglądnął się wokół siebie – początkowo z uznaniem –... więcej»

Rozwiązania na reklamacje gości dotyczące korka od wina

Powiedzenie „Klient ma zawsze rację” niekoniecznie ma zastosowanie w przypadku zakorkowanego wina. Ogromna większość ludzi nie wie nawet, o co chodzi. Często, tym co wyczuwają jest na przykład ziemistość... więcej»

Gotowy z zamówieniem?

Pytanie – Ile słów jest potrzebnych na obsłużenie gościa w restauracji o pełnym zakresie usług? W oparciu o moje najnowsze doświadczenia, znam odpowiedź. Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych... więcej»

Marketing poprzez dobrą obsługę

Kiedy myślisz o marketingu, dobra obsługa nie jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą, która przychodzi ci do głowy. Jednak istotna część marketingu poszukuje dróg dostępu do zwiększania lojalności klientów i do... więcej»

Za kulisami organizacji bankietu kryją się profesjonaliści

Obsługa bankietu wymaga czegoś więcej, niż tylko zastawienia stolików i zaoferowania uczestnikom kawy lub herbaty. Zdaniem Jesusa Sociasa, szefa bankietów w Marriott Rivercenter i Marriott RiverWalk, troska o... więcej»

Utrzymywanie ciągłości działania w restauracjach w godzinach szczytu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w biznesie restauracyjnym rozumie określenia „być w polu z robotą” lub „nie wyrabiać”. Oba te określenia odnoszą się do bycia tak zajętym, że nie masz czasu... więcej»

Największe wyzwania w gastronomii: Obsługa w pokojach hotelowych

Najlepszą usługą, jaką może zaoferować jakikolwiek hotel jest możliwość zapewnienia gościom usług gastronomicznych w ich hotelowych pokojach, w odpowiednim czasie, połączonych z doskonałością obsługi. Standardowym... więcej»

Rola hosta i busboya* w restauracjach

* przyp. red. stanowiska w restauracjach o bardziej rozbudowanej strukturze. Host – osoba witająca gości wchodzących do lokalu, busboy – pomocnik kelnera, sprząta ze stołu, czasami nalewa wodę,... więcej»

Niewidoczni? Co zrobić, aby klienci przestali o was zapominać lub was ignorować

O ile nie jesteście ikoną jakiegoś wielkiego biznesu lub konkretny klient nie odwiedził was co najmniej 5 razy, to większość ludzi nie zapamiętuje waszej biznesowej nazwy...Prawdziwa historia: Dwie osoby w kawiarni.... więcej»

Dziesięć błędów na stronach internetowych, jakie popełniają restauracje

Wiele niezależnych restauracji nie wykorzystuje wspaniałej okazji prezentacji swojego biznesu w sieci, popełniając poważne błędy w zakresie funkcjonowania swoich stron internetowych. Przyjrzyjmy się dziesięciu... więcej»

Dwie szkoły zarządzania restauracjami

Jeżeli chodzi o działalność restauracyjną, są dwie szkoły zarządzania nią. Jedna obserwuje jak pieniądze wyrzucane są w błoto, a druga obserwuje jak pieniądze wpływają do restauracji frontowymi... więcej»

Nie jedz w łóżku: Porady najefektywniejszego korzystania z room service, najkosztowniejszego sposobu raczenia się posiłkiem

Dla znużonych turystów, nie ma nic bardziej pociągającego od skorzystania z gorącego, smakowitego posiłku dostarczonego do hotelowego pokoju. Room service wywołuje u nas wspomnienia z dzieciństwa. Mamy skłonność do... więcej»

Trzynaście porad oszczędnościowych dotyczących organizacji spotkań korporacyjnych

Podobnie jak konsumenci, którzy zachęcani są przez doświadczonych ekspertów finansowych do rezygnacji z porannej filiżanki kawy w sklepie spożywczym, przez co można zaoszczędzić nawet kilkaset dolarów rocznie,... więcej»

Naprawianie niedoróbek w menu: Szybka poprawa

Każda część twojego biznesu poddawana jest testowi na swoją siłę i produktywność. Menu jest dokumentem numer 1 w sprzedaży i wymaga poddania go szczegółowemu badaniu. Zapoznaj, z niżej przedstawioną listą,... więcej»

Szkolenie personelu kelnerskiego – Casting

Przemysł gościnny jest jak show biznes. Kiedy przeprowadzasz casting najważniejszym jego elementem jest dopasowanie najlepszych osób do najlepiej sprawowanych funkcji. Koszty związane z zatrudnieniem tylko jednego... więcej»

Room service

Nasze pokoje gościnne uczyniliśmy tak wygodnymi i luksusowymi, że goście nie chcą ich opuszczać, a są one tak dobrze wyposażone, że naprawdę, nie muszą tego robić. Prędzej czy później każdy chciałby jednak coś... więcej»

Ryzyko powtarzania się

W jednym z wcześniejszych artykułów mówiłam o wysokich kosztach strat. Cóż, kwestia ta stale wraca jako wielki problem dotyczący właścicieli i kierownictwa. Jak można wpoić naszym pracownikom poczucie... więcej»

Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem

Tak więc nie jesteś szefem kuchni, ale jesteś za nią odpowiedzialny... Jeżeli ponosisz odpowiedzialność za zyski z działalności gastronomicznej, powinieneś wiedzieć wszystko w zakresie funkcjonowania kuchni i mieć... więcej»

Zanik obsługi przy stoliku

Był taki czas we wczesnym okresie mojego życia gdy pracowałem jako szef kuchni, kiedy jedynym, najważniejszym elementem liczącym się w kulinarnym doświadczeniu, była potrawa serwowana gościowi. Moim zadaniem było... więcej»

Sztuka systemów kelnerskich frontu i zaplecza

Dwojga trzeba do tanga, dwojga do małżeństwa i dwojga do poruszania się na tandemie. Co to wszystko ma wspólnego systemem kelnerskim frontu i zaplecza? No cóż, czy próbowaliście kiedyś przejechać się na tandemie?... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji