Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Udzielać rabatu, czy nie?

Daj spokój ... czy naprawdę wstałbyś o 5 rano w dniu wolnym od pracy, aby dostać się do centrum handlowego na 6, gdyby nie "25 Procentowa Wyprzedaż po Święcie Dziękczynienia"? Czy naprawdę kupiłbyś całą... więcej»

Ściągaj gości na Twittera

Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też wielu... więcej»

Buduj markę swojego hotelu i jego reputację

Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty, które... więcej»

Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness

Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano uwagi do... więcej»

Daj gościom powód do wybrania twojego hotelu

Zdarzało się, że  na wakacjach, byłam wniebowzięta, kiedy mogłam posiedzieć na plaży i poczytać przez jakiś czas zabraną ze sobą książkę. Wiem, że jest jeszcze wiele osób, które są usatysfakcjonowane, kiedy mogą... więcej»

Unikanie pięciu powszechnych błędów w urządzeniach rezerwacyjnych

Prawie wszyscy w tym środowisku szukają sposobów, aby zmaksymalizować dochody: poczynając od dużych sieci hotelowych po niezależne obiekty butikowe, czyli hotelarze na całym świecie szukają sposobów na zwiększenie... więcej»

Dlaczego public relations powinny być częścią hotelowego zespołu zarządzającego

Jako hotelarz musisz wybrać najlepszy zespół zarządzający, gwarantujący twojemu obiektowi sprawną codzienną działalność, maksymalizację przychodów, monitorujący ekspozycję, wyprzedzający konkurencję, zapewniający... więcej»

Zaangażowani w media społecznościowe. Część I: citizenM Hotels

W chwili obecnej większość hoteli znalazło sposób, aby przystosować się do wyzwań stawianych przez media społecznościowe. Niektórzy składają obietnice bez pokrycia i modlą się, aby to zjawisko znikło z przestrzeni... więcej»

7 błędów hotelowego marketingu w przyciąganiu turystyki rodzinnej

Zbyt często pieniądze wydawane na marketing są marnowane. Kiedy marketing opiera się na konwencjonalnej wiedzy i przestarzałych założeniach, nie uwzględniając postępu w zrozumieniu zachowań klientów, cierpieć może na... więcej»

Dziesięć porad dla generowania powtarzalnego biznesu

Zbyt wiele firm nie rozumie, że chociaż zapewnianie doskonałej obsługi klienta jest jednym z kluczowych składników powtarzalności biznesu, to ta specjalna osobista więź z klientem i pracownikiem, zapewnia związek... więcej»

Marketing społecznościowy w hotelarstwie

Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social media to... więcej»

Nikt nie rodzi się wielkim klientem. Trzeba go po prostu ukształtować

Rozwijanie dobrych relacji pomiędzy klientem, a agencją niczym się nie różni od budowania innych relacji: proces ten wymaga po prostu wysiłku. Rodzaj pracy włożonej w to przedsięwzięcie będzie wpływał na rodzaj... więcej»

Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce

Pozycjonowanie: moda czy konieczność?Czy wiesz, że każdego miesiąca kilkanaście milionów Polaków korzysta z internetu. Wielu z nich poszukuje informacji o noclegach, hotelach, motelach, pensjonatach. Nie znają... więcej»

Upsellingowe szkolenie personelu recepcji może podnieść RevPAR

Chociaż rok 2011 spowodował szybsze odbudowanie wskaźników obłożenia hoteli i RevPAR (przychód na sprzedany pokój), to większość hoteli nadal szuka sposobów dalszego wzrostu średniej dziennej stawki za sprzedany pokój... więcej»

Marketing hotelu w internecie - Zdobywaj klientów w sieci!

Marketing zmienia się! Dotyczy to zarówno marketingu w tradycyjnym rozumieniu, jak i jego nowego oblicza. Zmiana wynika przede wszystkim ze zmiany sposobu zachowania klientów. Ogólny rozwój technologii (nie tylko... więcej»

Moje złote zasady public relations w hotelu cz. 2/2

Nawet kiedy byłam w koledżu na studiach uniwersyteckich moje zainteresowania naturalnie ukierunkowane było na zaangażowanie w pracę z ludźmi. Tak więc, niezależnie od tego, czy był to prowadzony przeze mnie przez kilka... więcej»

E-mail marketing obiektów hotelarskich

Rola e-mail marketing w hotelarstwieCzy wiesz, że prawie każdy z nas ma skrzynkę e-mail. Niemal wszyscy wysyłamy i odbieramy różne wiadomości drogą elektroniczną. To jest wygodne i tanie, co więcej możemy to robić o... więcej»

Moje złote zasady public relations w hotelu - cz. 1/2

Rozpoczęłam pracę w branży hotelarskiej, w lecie '97. Pamiętam, że wybrano mnie głównie na podstawie moich prężnych kontaktów z mediami. Oczywiście inne moje cechy i zalety też odegrały swoją rolę, ale to było... więcej»

Cztery sposoby na podwyżki cen, które nie zmartwią nawet twoich klientów

Ceny rosną i nienawidzą tego prawie wszyscy. Ale jeśli twoja sytuacja ekonomiczna jest podobna do innych firm, to znaczy, że uwarunkowania ekonomiczne zmuszą cię, prędzej czy później, do podniesienia cen. I bądźmy... więcej»

10 rzeczy, którymi powinni się zająć hotelarze na Facebooku, a prawdopodobnie tego nie robią

Facebook stał się jedną z konieczności w każdej współczesnej strategii marketingowej i każdy społecznie świadomy hotel powinien mieć tam swoją własną stronę. Ale skoro jest ono tak nowe, to skąd masz wiedzieć co... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Utracona sztuka

Czy sprzedaż bezpośrednia w branży hotelarskiej znajduje się na opadającej równi pochyłej, stając się powoli zamierającą sztuką, taką jak pisanie listów, szycie, czy nawet wydawanie gazet? Wykorzystywanie mediów... więcej»

Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji