Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dla przyciągnięcia zainteresowania gościa musisz zaangażować tych, którzy bezpośrednio obsługują go

W ciągu kilku ostatnich lat jedno z głównych pytań, które stale mi zadawano, brzmiało: „Jaki jest najlepszy sposób skierowania zainteresowania gościa na mój hotel?” Moja krótka odpowiedź brzmiała zwykle:... więcej»

Pieniądze i sens marketingu w hotelu

Wydaje mi się, że wielu hotelarzom brak jest przysłowiowej „szalupy”, kiedy przychodzi czas sprzedaży w Internecie swojego hotelowego produktu. Wszyscy wiemy, że Internet stwarza wiele możliwości i... więcej»

Usługi hotelowe to też usługi turystyki

Pod pojęciem usług turystyki, o których mowa w ustawie o VAT, należy rozumieć również usługi hotelowe. Usług turystyki nie można utożsamiać wyłącznie z usługami zawartymi w PKWiU w grupowaniu "usługi... więcej»

Dla kogo dzisiaj pracujesz?

Blackstone nie znaczy w żadnym języku „serce z kamienia”. Pewnego dnia może się jednak nagle okazać, iż pracujemy dla bardzo bogatych ludzi. Yeoh Siew Hoon zajęła się sprzedażą roku – transakcją... więcej»

Konsekwencje nielegalnego posługiwania się nazwami obiektów hotelarskich

Przedsiębiorcy często używają nazw obiektów hotelarskich, choć nie wystąpili do marszałka województwa o zgodę. Nielegalne posługiwanie się nazwami obiektów może spowodować odpowiednie konsekwencje.   Zgodnie... więcej»

Zasoby ludzkie i efekt domina

Złośliwy Eryk nie rozumie już otaczającego go świata. To on, starający się, aby właściciel był zadowolony z jedzenia, wina i cygar, niestety personel go nie znosi i jeden po drugim porzuca pracę. Problem w tym, że... więcej»

American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR

American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia  (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu (Stars of... więcej»

Gościnne związki: Budowanie marki rozpoczyna się od twoich gości

Tip O'Neill, były mówca z amerykańskiej Izby Reprezentantów, był autorem tego sławnego powiedzenia, „Wszyscy politycy są miejscowi”. Można wobec tego założyć, że wszystkie związki z gościnnością są... więcej»

Hotele oferują lżejsze potrawy w ramach zdrowego żywienia

Warren Kurtzman dużo podróżuje służbowo i jak mówi, jego możliwość wyboru „prawie zawsze ogranicza się do sałatki”, kiedy prosi w hotelu o zdrowe pożywienie. Ale Kurtzman, który jest konsultantem ds.... więcej»

Jak blednie reputacja hotelu

Większość z nas orientuje się w markach. Jesteśmy tym, czym mówimy, że jesteśmy. Nasza marka jest więc weryfikowana przez naszego klienta w oparciu o to, w jaki sposób spełniamy jego oczekiwania. Jego doświadczenie... więcej»

Maksymalizacja dochodów z kanałów elektronicznych: pięć powszechnie popełnianych błędów przez osoby zarządzające aktywami

Jeżeli jesteś hotelowym menedżerem zajmującym się maksymalizacją dochodu z poszczególnych kanałów dystrybucyjnych, starającym się powiększać ogólną wartość swojego obiektu, upewnij się, że unikasz poniżej... więcej»

Strona internetowa gotowa na wyszukiwanie i napędzająca sprzedaż. Jest to dużo ważniejsze, niż mógłbyś przypuszczać

Od początku lat dziewięćdziesiątych hotelarze rozpoczęli gorączkowy proces tworzenia stron internetowych i zaznaczania swojej obecności w sieci. Większość z tych wczesnych stron nie było niczym więcej, niż... więcej»

RevPAR, GopPAR, ProfPAR – granica opłacalności a elastyczność cenowa

Do późnych lat osiemdziesiątych dyrektorzy naczelni mierzyli wyniki sprzedaży dwoma wskaźnikami: obłożenie pokoi i średnia cena. Wraz z pojawieniem się technik zarządzania dochodem (yield management) we wczesnych... więcej»

Zyskowne hotelarstwo: Zdrowy personel jest wydajniejszy

Czy musisz być matką i ojcem dla swojego personelu, jak również ponosić za nich wszelką inną odpowiedzialność? 'Obowiązek zachowania staranności' to dużo więcej, niż tylko troska o bezpoślizgowe posadzki.... więcej»

Macie bardzo zły hotel

15 listopada 2001 r. w późnych godzinach nocnych dwójka gości ze Seattle dotarła do jednego z hoteli w Houston należącego do znanego na świecie łańcucha hotelowego. Goście mieli w nim potwierdzoną kartą kredytową... więcej»

Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu – weź udział całkowicie za darmo i bez opuszczania hotelu

Pierwszy Międzynarodowy Dzień Szkolenia z Housekeepingu dla Pokojowych i Sprzątaczek (The First International Housekeeping Education Day for Maids & Cleaners) jest doskonałym sposobem na wsparcie formalnej... więcej»

Przywracanie gościnności do przemysłu hotelarskiego

Jaki inny przemysł jest tak bezpośrednio zaangażowany w obsługę swoich klientów, w wielu znaczących obszarach, wpływających na ich dobre samopoczucie? Jedzenie, picie i sen są trzema najważniejszymi potrzebami... więcej»

Hotelarze i restauratorzy wpłacą mniej do ZUS

Niektórzy pracodawcy już od kwietnia powinni płacić niższą składkę wypadkową. Zamiast dotychczasowych 0,90% - w hotelarstwie i restauracjach oraz pośrednictwie finansowym obowiązuje składka wypadkowa w wysokości... więcej»

Budowanie zrównoważonej kultury szkoleniowej

Będąc obecnym w biznesie zapewniającym zewnętrzne wsparcie szkoleniowe dla hoteli reprezentujących wszystkie segmenty rynku, nigdy nie przestałem się dziwić różnorodnym przyczynom podawanym przez hotelowych... więcej»

Hotel nie odprowadzi VAT od zatrzymanego zadatku

Hotele, których klienci zrezygnowali z rezerwacji i stracili wpłacone zadatki, nie muszą opodatkowywać ich VAT. Nie świadczyli bowiem usług, tylko otrzymali zryczałtowane odszkodowanie. Takie orzeczenie wydał... więcej»

Co jest ważniejsze: zasoby ludzkie, czy działalność operacyjna hotelu

Złośliwy Eryk (zobacz wcześniejszy artykuł autora) zasmakował krwi „władzy nad ludźmi i polityki stosunków międzyludzkich”. W niemalże szaleńczy sposób dokonuje przetasowań w kręgu otaczających go... więcej»

Gdzie rejestruje się usługi hotelarskie

Świadczenie usług hotelarskich to działalność, która polega na krótkotrwałym, ogólnodostępnym wynajmowaniu domów, mieszkań, pokoi, miejsc noclegowych, a także miejsc na ustawianie namiotów lub przyczep samochodowych... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 (52) 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji