Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Prawdziwa wartość pracowników pierwszej linii

Uwolnij ich potencjał! Zawsze staraj się dać z siebie wszystko, nawet jeśli szanse realizacji jakiegoś celu są mocno wątpliwe – Arnold Palmer, cytowany w czasopiśmie American Golfer, ogólnie uznawany za... więcej»

Hotele: Ulubione inwestycje celebrytów

Celebryci zaczynają się orientować, że posiadanie hotelu to nie tylko dobra zabawa, ale interes który może przynosić zyski. Aktorka Leslie Caron jest być może najbardziej znana ze swej uroczej dziecięcej roli w... więcej»

Niekonwencjonalne taktyki hotelowego marketingu internetowego

Ostatnio ukazało się bardzo wiele artykułów i przeprowadzono wiele internetowych seminariów zachwalających wartości mediów społecznościowych dla hoteli. Media społecznościowe są z pewnością przydatne dla budujących... więcej»

10 kroków wspomagających hotelową sprzedaż w osiąganiu sukcesów

Wszyscy słyszeliśmy wypowiedzi dotyczące potrzeby zrobienia czegoś innowacyjnego, jeżeli oczekujemy lepszych rezultatów, stykaliśmy się również z informacjami o konieczności bardziej inteligentnego działania,... więcej»

Zapach walorem i wadą w obsłudze gości

Ach... spa! Pozostaw rzeczywisty świat u drzwi wejściowych, odetchnij świeżą, nieskażoną atmosferą i zanurz się w błogim stanie relaksu. W miarę jak oczekiwana terapia rozpoczyna się, a zmysły przygotowują się do... więcej»

Upselling a overselling: 5 porad właściwego podejścia do sprzedaży

Wszyscy restauratorzy chcieliby, aby ich personel zwiększał sprzedaż poprzez wyższe średnie kwoty na rachunkach gości, kiedy końcowy rachunek gościa okazuje się wyższy na skutek zastosowania sugestywnych technik... więcej»

Zasady Jonathana Tischa

Książka “The Power of We” Jonathana Tischa stanowi opowieść o tym, w jaki sposób dyrektor generalny Loews Hotels wykorzystuje partnerstwo do budowania biznesu. Chociaż książka, to coś więcej niż... więcej»

Nowa technologia jest w porządku, nie zapominajcie jednak o podstawach hotelowego marketingu

Istnieją pewne podstawowe zasady, które trwają pomimo zaawansowanego postępu nowych technologii. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku obserwuje się tendencję do skupiania uwagi wszystkich jego uczestników na... więcej»

Wyzwalanie najlepszych cech u innych wyzwala najlepsze cechy w nas

Kluczową zasadą odnalezienia osobistego spełnienia w naszej podróży ku doskonałości usług hotelarskich jest uświadomienie sobie, że kiedy wyzwalamy najlepsze cechy u innych, to jednocześnie wyzwalamy takie same... więcej»

Globalne reakcje i osobiste historie w okazywaniu gościnności i dumy

Dla tych z nas, którzy pracują w przemyśle hotelarskim, zaoferowanie dodatkowego wysiłku zapewniającego naszym gościom poczucie serdeczności i gościnności, często staje się naszą drugą naturą. Cudowną korzyścią dla... więcej»

Nowe taktyki email marketingu do wykorzystania przez hotele

Wraz ze wzrostem marketingu emailowego bombardującym skrzynki odbiorcze użytkowników internetu nadszedł też czas na działania bardziej inteligentne i kreatywne w zakresie stosowania tej marketingowej metody. Oto... więcej»

Zapytaj kelnera o rzeczy, o których chcesz wiedzieć, ale bałeś się zapytać

Jemy posiłki w lokalu z uwagi na dobrą kuchnię, ale obsługa, jaka nam wtedy towarzyszy może poprawić bądź zepsuć potrawę. Oczekujemy od niej, aby była przyjazna, uprzejma, pomocna i szybka. Dobra obsługa ma jednakże... więcej»

Pokojowe nie dorobią się fortuny na napiwkach

Oto rada: daj napiwek pokojówce. „Być może raz na miesiąc ktoś da napiwek, ale cóż można na to poradzić ? Nie można zmusić ludzi, aby robili to częściej” mówi Sara Hana, pokojowa w Victory Inn w... więcej»

Porady szkoleniowe w dobie internetu społecznościowego

Pamiętacie, że w starych dobrych czasach, jedynym naszym zmartwieniem z powodu niezadowolonego gościa było to, żeby nie opowiedział o tym swojej rodzinie, przyjaciołom i współpracownikom? Najbardziej doświadczeni... więcej»

Pierwsza pomoc w obsłudze gości

Dobrych lekarzy pozywamy do sądu. Uprzejmych – nie. To gorzkie stwierdzenie prawnika, nie pozostające w zgodzie z zasadami etyki, pokazuje jak radykalne i formalnie legalne może być działanie różnej maści... więcej»

Historia hoteli: Hotel Plaza

Oto dlaczego nowojorski hotel Plaza może być najsławniejszym hotelem na świecie.Słynny Hotel Plaza został ponownie otwarty w 2007 roku na obchody swojej setnej rocznicy obchodzonej przez obecnych właścicieli, firmę... więcej»

Lekcje hotelarstwa odebrane od mojego mentora

Tuż po rozpoczęciu mojej kariery w przemyśle hotelarskim, po raz pierwszy zacząłem czytać artykuły Howarda Feiertaga w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy pracowałem już w przemyśle hotelowym. Za każdym razem,... więcej»

Proste sposoby poprawy wyników sprzedaży w warunkach słabej gospodarki

Po pierwsze, choć to już stara prawda, musisz przestać sądzić, że obniżenie cen spowoduje wzrost obłożenia i zwiększy dochód ze sprzedaży pokoi. Być może będziesz mógł sprzedać kilka pokoi więcej, ale rzadko udaje... więcej»

O tym jak nowa hotelarka stworzyła najlepszy w rankingu gości hotel w Buenos Aires

Głównym punktem mojej wizyty w ubiegłym tygodniu w Buenos Aires były odwiedziny w Tailor Made Hotel i rozmowa z jego właścicielką Mariel Weingartten. W bardzo krótkim czasie doprowadziła ona do tego, że jej obiekt... więcej»

Hej, stary draniu: Kreatywne teksty rozmów pobudkowych na dobry początek dnia

Jak brzmiała najbardziej niezapomniana rozmowa pobudkowa, z jaką się kiedykolwiek zetknąłeś?Joan Scobey, czytelniczka z Check-In Hotel odpowiedziała na zapytanie o powyższej treści zamieszczone w portalu Twitter,... więcej»

Klient ma zawsze rację (no chyba, że akurat jej nie ma)

Jeśli pracujesz w przemyśle usługowym, to z pewnością znasz tę starą zasadę, że „klient ma zawsze rację”. Ja jednak dzisiaj chciałbym tę zasadę zanegować! Być może jest to dość osobliwe oświadczenie,... więcej»

9 porad na marketingowe wykorzystanie twojego lokalu na Facebooku

Mój przyjaciel Michael jest właścicielem małej włoskiej restauracji. Prowadził restauracje przez całe swoje życie i radzi sobie dobrze nawet kiedy recesja, a szczególnie recesja w przemyśle samochodowym w Michigan... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 (42) 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji