Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Recesja uodparnia luksusowy segment

W trudnych czasach pod względem ekonomicznym, kuszące wydają się próby wprowadzania obniżek cen sprzedaży produktów, mające na celu stymulację i rozwój podupadającego biznesu. Proszę jednak wzorować się raczej na... więcej»

Obsługa indywidualna: Usługi luksusowe

Luksusowa turystyka rozpowszechnia się na dobre na całym świecie. Według raportu opracowanego przez organizację – International Luxury Travel Market, bieżąca stopa wzrostu sięga 10 %. Liczby mówią same za... więcej»

Hotelowy portier, bardziej niezawodny niż przenośne mapy Google

Kiedy przygotowywałem się do dzisiejszego wyjazdu z Chicago, musiałem znaleźć najbliższy przystanek metra do swojego hotelu. Uruchomiłem więc Przenośne Mapy Google'a (NSDQ: GOOG) na mojej komórce i starałem się... więcej»

Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania

„Przebyliśmy szmat drogi, kochanie”, stwierdził nie tak dawno, pełen energii idol muzyki pop, powtarzając przesłanie równie entuzjastycznej piosenki. Tak też się stało... także w świecie Internetowego... więcej»

Spersonalizowane doświadczenie w usługach hotelarskich jest ciągle spełniane

Pomimo całej tej negatywnej publicity, o jakiej czytamy w dzisiejszych czasach, a dotyczącej erozji w zakresie obsługi klienta, szczera i autentyczna gościnność jest w dalszym ciągu, codziennie świadczona klientom... więcej»

Wybierasz się w podróż służbową? Hotele chcą, abyś zabrał w nią również swoją rodzinę

Żądni generowania większej sprzedaży pozyskiwanej od rodzin biznesmenów, hotele zwiększają swoje wysiłki w dogadzaniu dzieciom swoich gości. Nawet hotele, które obsługują i zaspokajają potrzeby biznesowych gości,... więcej»

Waga osobistego podejścia do kandydata do pracy

Nie ma nic bardziej frustrującego dla firmy zatrudniającej pracowników, niż poświęcenie kilku tygodni, a często kilku miesięcy na wyselekcjonowanie ewentualnych kandydatów, przeprowadzenie dogłębnych rozmów... więcej»

Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi

Czasami, nie z twojej własnej winy, znajdujesz się w sytuacji, kiedy jesteś dosłownie zasypany zleceniami wymagających klientów, którzy mogą się czuć uprawnieni do natychmiastowej obsługi. Być może do twojej... więcej»

Jak być gotowym na spotkanie z mediami?

Co robisz, jeżeli dzwoni ktoś z mediów? Dziennikarz życzy sobie, abyś skomentował trendy na rynku gastronomicznym, albo sytuację personalną. Nakręcany jest telewizyjny film dokumentujący region, w którym znajduje... więcej»

Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych

Parę lat temu, natknąłem się na pewne dane statystyczne obrazujące podstawowe przyczyny, dla których klienci rezygnują z usług konkretnych firm: 9 % klientów odchodzi z powodu działań konkurencyjnych ... więcej»

Kalifornia mówi Tak dla nowego rynku hotelarskiego

Obecnie, kiedy małżeństwa homoseksualne stały się w Kalifornii legalne, hotelarze chcą zebrać żniwo z tej nowej sytuacji. Powitane w nagłówkach wiadomości, jak ekonomiczne wybawienie dla Kalifornii, wygląda na... więcej»

Gwiazdy chcą się spotkać z dyrektorem i inne nieporozumienia

W dzisiejszych czasach, jak się wydaje, każda marka chciałaby się przyłączyć i skorzystać z popularności znakomitych i sławnych osób, a hotele nie są w tym zjawisku wyjątkiem. Goszcząc gwiazdę w swoim obiekcie można... więcej»

Hotelowe Revenue Management w gospodarce zastoju

W okresie dekoniunktury gospodarczej, korzystanie z zasad revenue management może pomóc hotelarzom utrzymać i zbudować przeciętną stawkę ceny za pokój i obłożenia hotelu. Nawet w trudnych czasach, każdy hotel... więcej»

Hotelowe lekcje pobierane w sklepie rękodzielniczym prowadzonym przez moją mamę

To dziwne, że dopiero z wiekiem, zaczynamy coraz bardziej doceniać naszych rodziców i dobrodziejstwa, którymi nas obdarzyli. Ja, przynajmniej, czuję się szczególnie obdarowany tym, że urodziłem się w rodzinie... więcej»

Hotelowy pokój przyszłości

Eksperci starają się sprecyzować, w jaki sposób będą wyglądały typowe pokoje hotelowe za 10 i 20 lat. Małe pokoje, rozmiaru kabin na wycieczkowcach? Bezpłatne mini bary? Na wyposażeniu pokoi komputery, zamiast... więcej»

Reklamowanie hotelu w trakcie przestojów w ciągu tygodnia

Każdy obiekt hotelowy ma swój słabszy okres w ciągu tygodnia. Hotele miejskie, które ustawione są pod gości biznesowych muszą dużo ciężej pracować, aby zapełnić swoje pokoje w trakcie weekendów, podczas gdy obiekty... więcej»

Unikalna wiedza: Dodawanie wartości doznaniu klienta

Łatwo jest zidentyfikować znaczenie i istotność wiedzy specyficznej dla danego zawodu, umożliwiającej pracownikom wykonywanie pracy w sposób prawidłowy, bezpieczny i efektywny. Jednakże istnieje jeszcze inna warstwa... więcej»

Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą

To, co liczy się najbardziej, to jest pierwsze wrażenie. Odnosi się to szczególnie do pracowników działu recepcji w hotelu. Dlatego też pracownicy recepcji nie powinni ograniczać się tylko do przyjaznego gościom... więcej»

Tajemniczy klient sprawdza obsługę hoteli, sklepów i restauracji

Jako aktorka i pisarka Emily Scott wie lepiej niż inni, jak zagrać rolę. A mimo to przyznaje, że czuje zakłopotanie, gdy raz na miesiąc wchodzi przez eleganckie wejście do sklepu Jimmy Choo w środku Londynu, żeby... więcej»

Wyróżniaj się, albo zgiń

Wyróżnienie twojego hotelu spośród innych hoteli funkcjonujących na rynku zawsze jest wyzwaniem. Każdy obiekt poszukuje swojej części krótkoterminowych, wypoczynkowych i grupowych klientów – w zależności od... więcej»

Przekaż im to delikatnie. Dyplomatyczne porady utrzymujące twoją klientelę

Kiedy korporacje proszą mnie, abym przeszkolił ich pracowników w sposobach utrzymywania klientów, oferuję im jeden zestaw szkoleniowy, który często zajmuje się niezbyt fortunnymi sytuacjami – jak w... więcej»

Poproszę o pokój, który będzie pasował do mojej sukienki

W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych klienci zażyczyli sobie, aby duże łańcuchy oferowały konsekwentnie wysoki poziom obsługi, gdziekolwiek mogliby się znaleźć. Przemysł zareagował w ten sposób, że... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 (42) 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji