Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dwanaście sposobów na promocję twojego profilu osobistego

Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lub menedżerem w przemyśle hotelarskim, to nie możesz umknąć publicznemu zainteresowaniu, dlatego też nie wolno ci popełniać błędów lub być nie przygotowanym. Bądź gotowy na... więcej»

Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!

Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele przykładów,... więcej»

Cztery kroki do imponującej obsługi klienta

Prosty, czteroetapowy proces może pomóc ci w stworzeniu biznesu, który będzie nieustannie przyciągał klientów. W większości miast funkcjonuje przynajmniej jeden tzw. „wystrzałowy” biznes –... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 2 z 2

Aby jakakolwiek nowa restauracja osiągnęła prawdziwy sukces, wczesne planowanie wymaga przeprowadzenia badań wśród najlepszych restauracji w mieście, a nie wśród innych podobnych restauracji hotelowych. To jest... więcej»

Szkolenie recepcjonistów może wygenerować przyszły biznes

Jeżeli chodzi o kreowanie pozytywnego pierwszego wrażenia to praca recepcjonisty jest prawdopodobnie najważniejsza ze wszystkich stanowisk pracy w hotelu. Dla gości rezerwujących nocleg przez internet recepcja jest... więcej»

Jak nie zanudzić czytelników hotelowych blogów

Blog jest jednym z najsilniejszych narzędzi marketingowych w branży hotelarskiej. Nie tylko daje hotelowi szansę na promocję swojego obiektu na poziomie osobistym, ale rozszerza możliwości wymiany informacji o jego... więcej»

Siedem głównych grzechów marketingu

Kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą pracę w marketingu, poproszono mnie o przygotowanie ulotki reklamowej i dostarczenie jej do wszystkich domów i przedsiębiorstw biznesowych w okolicy. Moja firma prześledziła... więcej»

Nowe perspektywy hotelowych restauracji – Cz. 1 z 2

Czy możliwa jest zmiana sposobu myślenia obecnych turystów o hotelowych restauracjach? Czy hotelowe restauracje mogą zaproponować swoim klientom tak dobre doświadczenia, by zdobyć istotny udział w lokalnym rynku, tego... więcej»

Pięć czołowych czynników zabijających dochody hotelu

Biorąc pod uwagę wszystkie bieżące kanały dystrybucyjne dostępne obecnie dla hotelarzy, Internet może być ich najpotężniejszym instrumentem, o ile będzie prawidłowo wykorzystywany.W dzisiejszym społeczeństwie... więcej»

Gościnność zaczyna się przy zameldowaniu

Mimo zaawansowanej technologii w systemach recepcyjnych, w większości  hoteli sam proces meldowania gości ewoluuje w kierunku bardzo formalnej, automatycznej i bezdusznej transakcji biznesowej. Jeżeli... więcej»

Jaką rolę odgrywają marki w dzisiejszym świecie?

Czy żyjemy w świecie napędzanym przez marki? Na rynku i w przemyśle, w których produkty są w niewielkim stopniu rozróżnialne – a nawet mało interesujące – proces pomyślnego budowania świadomości marki... więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu

Meksykański kurort, z opłaconym pełnym zakresem usług, do którego wybrała się Lynne Warnicke miał nadkomplet gości, w związku z czym ona i jej mąż zostali skierowani do innego obiektu, gdzie położono ich spać w... więcej»

Dziesięć działań marketingowych zwiększających sprzedaż w gastronomii

Zapewnienie mierzalnego wzrostu dochodów w gastronomii może być osiągnięte prostymi technikami dostępnymi zarówno dla firm dysponujących dużym budżetem, jak i dla bardzo oszczędnych przedsiębiorstw rynkowych.... więcej»

Nowa definicja luksusu w realiach aktualnej sytuacji przemysłu hotelowego

Nie ma wątpliwości, że przemysł hotelowy w perspektywie historycznej zawsze miał charakter cykliczny. Gdy gospodarka się rozwija, rosną oczekiwania turystów i okazuje się, że dawne opcjonalne wyposażenie lub usługi,... więcej»

Dzień z życia małego hotelu z południowej Florydy

Zakup oryginalnego, małego hotelu jest marzeniem wielu ludzi, szczególnie na Florydzie, gdzie łagodne zimy zdają się gwarantować stały dopływ gości. Rzeczywistość może okazać się wydłużonymi godzinami pracy i... więcej»

Rozpoznawanie momentów prawdy dla twoich gości hotelowych

Jednym z zasadniczych elementów każdego biznesu jest zdecydowanie czy Momenty Prawdy nadają się dla twoich gości. Można powiedzieć, że każda chwila jest dobra i ważna, aby ukierunkować gości pozytywnie lub... więcej»

Pobyt w hotelu nie jest już tylko pokojem ale markowym doznaniem

Dzięki rozwojowi hoteli boutique – i modnym przewodnikom hotelowym – obecne wakacje, oznaczają takie same możliwości sprawdzenia hotelu, jak i miejsca pobytu turystycznego. Jednakże, tak jak... więcej»

Wyzwania stojące przed gastronomią w pokojach hotelowych

Jak w każdy czwartek wieczorem o piątej po południu, zostało półtorej godziny do rozpoczęcia dwóch kolacji bankietowych dla 500 osób, oznaczających bar pełen gości hotelowych i lokalnych mieszkańców zamawiających... więcej»

Nie pozwól by wewnętrzny e-mail zniszczył jedność twojego zespołu

Jak zapewne każdy regularny czytelnik moich artykułów wie, zawsze byłem zdecydowanym zwolennikiem szkolenia załogi w skutecznym wykorzystaniu zewnętrznego e-maila dla potrzeb sprzedaży i obsługi zapytań.... więcej»

Utrzymując czystość, utrzymujesz elitarność obiektu

Miasto Coeur d'Alene w północno-wschodnim stanie Idaho jest znane ze swojego błękitnego nieba, otwartych przestrzeni i najlepszych na świecie terenów golfowych. The Coeur d'Alene Resort Golf Course - ze... więcej»

Obsługa nie polega na tym, co ty chcesz zaoferować klientowi, ale czego on sobie życzy

Słownik Webstera definiuje obsługę jako „pracę wykonaną na rzecz innych”. Bardzo interesujące w związku z tym, jest to, że tak wiele biznesów w przemyśle hotelarskim robi dokładnie na odwrót. Wiele... więcej»

Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych

I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji