Sobota 27 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Nigdy nie masz drugiej szansy, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie

Głos, ubiór, zachowanie, wygląd, uścisk dłoni – wszystko z tych pierwszych składników kontaktu z gościem może zwrócić uwagę na daną osobę lub nie. Ideą wychodzącą poza samo działanie obiektu jest, aby... więcej»

Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci

Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze swoimi ciągle... więcej»

Czy w twoim hotelu dobrze rozmawia się przez telefon?

Niektóre hotele mają tą umiejętność. Wiele nie. Umiejętności rozmawiania przez telefon nie są na najwyższym miejscu na liście priorytetów w wielu hotelach, ale jaki jest koszt dla satysfakcji gościa i... więcej»

Nowy model segmentacji rynku i modelu cen dla niezależnych hoteli

Obecnie jednym z największych wyzwań stojących przed niezależnymi hotelami ustalenie cen. Efektywne ustalenie cen dla obiektu może prowadzić do zyskowności i pomoże podłożyć fundamenty pod długofalowy sukces. Ale z... więcej»

Nigdy nie wiesz kogo obsługujesz

Kiedy gospodarka ma się słabo, ludzie zaciskają pasa i patrzą dwa razy na każdego wydawanego grosza. Przemysł restauratorski odczuwa to równie poważnie jak domy towarowe, a może nawet jeszcze mocniej. Wydatki na... więcej»

Doskonałość obsługi: umiejętność przewodzenia

Wszyscy wiemy, że inicjatywy dotyczące obsługi klienta przychodzą i odchodzą, zazwyczaj rozpoczynają się fanfarami i cicho odchodzą. Za każdym razem, gdy tak się dzieje, pracownicy organizacji stają się coraz... więcej»

Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży

Byłoby interesujące, jeżeli byśmy mogli przeprowadzić badania na temat: jak sprzedawcy spędzają swój czas. Czy nie byłoby dobrze porównać ich z innymi osobami, którzy wykonują podobną profesję. Może Hospitality... więcej»

Dzisiejszy Concierge – wzorzec doskonałości obsługi i zyskowności

Concierge … słowo, które pojawia się prawie wszędzie obecnie jako najtrafniejszy symbol osobistej obsługi. Słowo „concierge” pojawia się, już nie tylko jako domena hotelowego lobby, ale także we... więcej»

Te luksusowe, najdroższe i najlepsze

Luxury Travel Magazine niedawno opublikował prestiżową listę 2005 - 150 najlepszych nowych hoteli na świecie. Redaktor Christie Gray twierdzi, że tworząc listę najlepszych hoteli, odkrywane były najnowsze trendy w... więcej»

Wyznacznik: wino

10 wskazówek, jak stworzyć atrakcyjną kartę win. Od ostatnich 15 lat kultura picia wina ciągle wzrasta, lokalni producenci wykonali kawał dobrej roboty, aby poprawić jakość, a społeczność na to... więcej»

Jak być dobrym hotelarzem

Nie łatwo być hotelarzem, a tym bardziej dobrym hotelarzem. Henry Togna - właściciel luksusowego hotelu 22 Jermyn Street w Londynie - w szczególny i nieco odmienny od innych sposób przedstawia sylwetkę i cechy... więcej»

Hotel jest miejscem...

Ostatnio przedstawiliśmy scenę „Hotelowa opera mydlana” z książki Shelley Bermana pt. „Hotel jest miejscem…” (A Hotel is a Place…). Teraz prezentujemy kolejne zabawne... więcej»

Efektywny „downselling” maksymalizuje dochody w okresach szczytowych

Obecnie wiele najlepiej prowadzonych obiektów hotelowych sporo inwestuje w szkolenia pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, które umożliwiają podnoszenie umiejętności w „upsellingu” (przyp.... więcej»

Co powiecie o “Wymiana hotelarzy?”

Yeoh Siew Hoon dzieli się pomysłem na nowy program typu reality show. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam serię reklam telewizyjnych programu „Wymiana żon”, pomyślałam, że jest to jeden z odcinków... więcej»

Włączanie efektu „wow” do obsługi klienta

Przyjmijmy do wiadomości, że każdy pracownik w każdym biznesie na świecie czasami popełnia błędy. Co odróżnia jednak liderów usług od całej reszty? To jak oni sobie z tymi błędami radzą, jak podejmują wyzwanie... więcej»

Konflikt interesów na linii zarządzanie dochodem a strategia sprzedaży

Na ostatniej konferencji dotyczącej zarządzania dochodem oczywisty stał się fakt, że nie tylko istnieje konflikt interesów pomiędzy działem sprzedaży a zarządzania dochodem, ale czasem przybiera on postać... więcej»

Prawdziwy profesjonalizm – sedno doskonałości w obsłudze

Nie lubię robić zakupów. Kupowanie odzieży, artykułów spożywczych, samochodów; nie ważne czego – nie lubię tego. Zawsze chcę wejść, wziąć szybko to, co chcę i wyjść. To moja strategia na robienie zakupów.... więcej»

Hotel Delano w Miami: Wyróżnianie się jest wszystkim w całym tym zamieszaniu

Wyobraź sobie… Miesiąc marzec. Temperatura 78 st. F z lekkim wiaterkiem znad Atlantyku, który daje orzeźwienie po długiej podróży. Podążając za rekomendacją odwiedzenia tego, co magazyn Voque nazywa... więcej»

Szkolenie z udzielania wskazówek odnośnie dojazdu

Był to typowy dzień w trasie. Obudziłem się o 4.30, o 6.15 na pokładzie samolotu, potem spotkanie w Las Vegas. O 20.30, pełne 19 godzin po przebudzeniu się, znalazłem się za kierownicą wynajętego samochodu i... więcej»

Komu potrzebny dział sprzedaży? Koszty sprzedaży z różnych kanałów w modelu zarządzania dochodem

Zbadajmy koszty sprzedaży z kilku kanałów a zobaczymy jak dział sprzedaży odpowiada wydajności w tworzeniu dochodu. Zmagam się z kwestią marginalizowania sił sprzedaży poprzez modele zarządzania dochodem, które... więcej»

Podstawy obsługi

Doskonała obsługa klienta nie jest szczególną nauką. Nie jest również działem. To po prostu filozofia, która powinna być praktykowana w organizacji, niezależnie od stanowiska i tytułu. Może być ona podzielona na... więcej»

Ocena doznania gościa czyli odrzuć pióro i pergamin a zacznij on-line!

Hotelarze kochają papierowe dokumenty – ten dotyk, uczucie, waga. Można je przecież zachować – złożyć w gablocie, przechować w magazynie, dołączyć do archiwum. Odsunęliśmy się, jakkolwiek nieznacznie... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 (70) 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji