Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Następny Mister Hotel

Branża hotelarska stawia wiele wyzwań, które sprawdzają siłę i zapał twojego charakteru. Postawiony zostaniesz wobec konieczności czynienia rzeczy niezwykłych w mocno niesprzyjających okolicznościach bez możliwości... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 1/2

Wielkie szanse ... i niebezpieczeństwa ... czyhają na właścicieli centrów handlowych, którzy mają zamiar poszerzyć działalność swoich przedsięwzięć o hotele.Interesująca koincydencja szeregu czynników wywołała falę... więcej»

Jak powstrzymać „znikające” utargi z baru

„Przyjemne miejsce” pomyślał, wchodząc do baru, witany kojącymi dźwiękami, łagodnej muzyki jazzowej. Zajmując miejsce przy barze, rozglądnął się wokół siebie – początkowo z uznaniem –... więcej»

Niezwykłe hotele na świecie - cz. 8

Hotel Kakslauttanen, FinlandiaUsadowiony na dzikich, bezkresnych obszarach w pobliżu Parku Narodowego Urho Kekkonena, Hotel Kakslauttanen szczyci się fantastycznymi widokami koła podbiegunowego. Słabo zadrzewiony i... więcej»

Istota przybycia gości

Kiedy nadejdzie pora odnowienia twojego hotelu, będziesz prawdopodobnie chciał zatrudnić profesjonalnego projektanta. W przeciwnym razie twój odnowiony hotel będzie wyglądał tak niegustownie, jak twoja własna... więcej»

W podkowę czy może jak w kinie? Dopasuj salę do swojej konferencji

Organizacja konferencji nie jest zadaniem łatwym. Kiedy już zdecydujemy się na wybór danego miejsca i sali, pozostaje kwestia jej aranżacji. Możliwości jest wiele, każda ma swoje plusy i minusy. Jakie ustawienie... więcej»

Najlepsza pokojowa w Wielkiej Brytanii

Ciężko pracująca Brenda uzyskała znakomity wynik w ciągu 20 lat odkurzania, zmywania i sprzątania pokoi – ogółem 188.800 pokoi. W trakcie jej, trwającej dwie dekady, pracy dla firmy Travelodge, 45... więcej»

Prawidłowa struktura krótkoterminowych zachęt motywacyjnych dla personelu sprzedaży

Wraz z rosnącym naciskiem na wspieranie bezpośrednich rezerwacji kosztem kanałów niezależnych, coraz więcej revenue managerów i szefów dystrybucji zdaje sobie sprawę, że pracownicy rezerwacji i recepcji, którzy często... więcej»

Silne pytania, które zwiększą twoją sprzedaż

Napisałem wcześniej artykuł zatytułowany „Słabe pytania mogą zniszczyć twój biznes. W artykule tym wskazałem, iż zbyt wielu pracowników sprzedaży, daje się złapać w pułapkę zadawania pytań niskiej jakości,... więcej»

Rozwiązania na reklamacje gości dotyczące korka od wina

Powiedzenie „Klient ma zawsze rację” niekoniecznie ma zastosowanie w przypadku zakorkowanego wina. Ogromna większość ludzi nie wie nawet, o co chodzi. Często, tym co wyczuwają jest na przykład ziemistość... więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego – cz. 2/2

Im bardziej jest rozbudowana podstawowa wartość, tym większy będzie ona miała wpływ na doświadczenie gościa. Duchowy poziom troski w doświadczeniu gościa jest bezpośrednio związany ze stopniem, w jakim utrwalone są... więcej»

Maksymalizuj wyniki swojego najważniejszego aktywu – twoich pracowników

Parafrazując J.W. Marriotta „Jeżeli dbasz o swoich pracowników, oni dbają o klientów, którzy w zamian troszczą się o biznes”Większość czasu i pieniędzy spędzamy na wyliczaniu, czego oczekują nasi goście,... więcej»

Szkol personel w stosowaniu ograniczeń

W czasie ostatniej dekady, hotele inwestowały poważne środki w technologię i systemy wspomagające skuteczne zarządzanie dochodem. Rezultatem tego jest sytuacja, w której my, jako przemysł jesteśmy lepsi niż... więcej»

Są takie miejsca

Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych z obsługą hotelową zbyt często, jednakże nie da się nie widzieć minusów miejsc, w których się przebywa.  W  hotelu Senator spędziłam ostatnio kilka... więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego - cz. 1/2

Czy nikt nie dostrzega niczego przestarzałego w tendencjach hoteli do wzajemnego kopiowania doznań gości, a łańcuchy hotelowe starają się również klonować identyczne doświadczenia w swoich całych grupach hotelowych?... więcej»

Hotelowy kamerdyner – rozpoznanie jego wpływu na wyniki hotelu

Wszyscy znamy stereotyp, ale co takiego zrobił kamerdyner, że tak niespotykanie skupiła się na nim uwaga? Na filmach i grach planszowych, zazwyczaj jest tym, którego chce przesłuchać policja. W środowisku hotelowym,... więcej»

Nawyki udanych sprzedawców w hotelarstwie

Dlaczego tak wielu hotelowych sprzedawców nie daje rady lub nie spełnia oczekiwań? Wiesz jak to jest – inteligentna osoba przychodzi na rozmowę kwalifikacyjną, szeroko uśmiechnięta, odniosła sukcesy na... więcej»

W jaki sposób elastyczność może wpłynąć na sprzedaż hotelowych pokoi?

Kiedy jedna z redaktorów pisma hotelarskiego skontaktowała się z nami, komentatorami rynku hotelowego, w sprawie napisania artykułu na temat elastyczności działania, pomysł ten od razu bardzo mi się spodobał. Jakież... więcej»

Wytwory kultury twojej korporacji – Co by powiedział Indiana Jones?

Archeolodzy zajmują się wytworami człowieka. Kiedy wygrzebują z ziemi te fragmenty postrzępionych konstrukcji budowlanych, srebrnych garnków, rozpadających się murów, pisma starożytnego – to zaczynają powoli,... więcej»

Gotowy z zamówieniem?

Pytanie – Ile słów jest potrzebnych na obsłużenie gościa w restauracji o pełnym zakresie usług? W oparciu o moje najnowsze doświadczenia, znam odpowiedź. Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych... więcej»

Meldowanie w hotelu – Czy hotelowe lobby przepełnione jest niechcianym bagażem?

Jako osoba często podróżująca spędzam dużo czasu w hotelowych lobby. Melduję się. Wymeldowuję się. Sprawdzam swoje opłaty za pokój. Zmieniam klucze do pokoju. Spotykam się z ludźmi. Piję drinki w hotelowym barze. Co... więcej»

Testa dla hotelarzy 10 - Technik hotelarstwa

1. Turystyka krajowa obejmuje:A. podróże mieszkańców po terytorium własnego kraju.B. wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granice.C. wyjazdy osób stale mieszkających w kraju w celu podjęcia pracy.D. podróże... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji