Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką

Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają fundusze na... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»

Chciałbym poznać twoje standardy gościnności. Gdzie one są? Czy ktoś je widział?

„Chciałbym przejrzeć twoje standardy” – powiedział audytor. „Które” – odpowiedziałem. „Moi księgowi używają GAAP, aby zapewnić poprawne bilansowanie w księgach... więcej»

Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”

Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko... więcej»

Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw

Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej ceny i dochodu... więcej»

Przywództwo w biznesie

Artykuł „Przywództwo w biznesie” rozpoczyna serię kolejnych siedmiu artykułów Eda Rehkopfa na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Sukces w biznesie Celem każdego biznesu jest... więcej»

Przywództwo oparte na obsłudze

Drugi z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Zasady przywództwa Zasady wspólne dla wszystkich przywódców odnoszących sukcesy, bez względu na ich pochodzenie zostały już... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?

Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»

Wyzwanie niezależnego restauratora. Konkurowanie z „formułami”

Zawsze chodzi o doświadczenie i wyróżnianie się, i dlatego też restauracje „sieciowe” mają przewagę. Możemy narzekać na homogenizację, brak blasku elewacji i atmosferę oraz nie inspirujący produkt i... więcej»

Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem

Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»

Każdy ma problemy…. Czy masz osoby, które je rozwiążą?

Czy mogę rozmawiać z menedżerem? – pięć najbardziej przerażających słów w jakimkolwiek scenariuszu obsługi klienta, zdanie luźno tłumaczone w języku obsługi klienta na „pocałuj klienta na... więcej»

Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy

Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»

Termin „uniform / jednolity*”: Odnośnie ubrań i obsługi

* przyp. red. – użyty w tytule i całym artykule - ang. termin „uniform” ma oznaczać w języku pol. zarówno rzeczownik „ubiór” jak i przymiotnik „jednolity”. Skoro od... więcej»

Znakomite hotelarstwo – Drogowskaz do doskonałości. Przekraczanie oczekiwań naszych gości

Bagno mierności, nasz przemysł hotelarski zagubił cel – przewyższanie oczekiwań naszych gości, mierzonych przez ich satysfakcję. To jest nasz zysk końcowy – nasi goście, ich nadzieje i to, co... więcej»

Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

Wydobądź z ludzi, co najlepsze. Zastosowanie w zespole recepcji, obsługi pięter, recepcji

Ostatnio przenieśliśmy biuro naszego stowarzyszenia (SHM) i podczas tej przeprowadzki natrafiłem na książkę, którą przeczytałem na studiach, a którą obiecałem, że nigdy jej nie wyrzucę ani nie pozbędę się jej.... więcej»

Jak stać się liderem w obsłudze

Trzeci z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Konsekwentne podążanie i praktykowanie zasad przywództwa, praca nad rozwijaniem cech lidera opartego na obsłudze sprawia, że... więcej»

10 błędów bezpieczeństwa, jakie popełniają dyrektorzy hotelu i jak ich uniknąć

Każdy hotel i dyrektor hotelu popełnia błędy; to część ludzkiej natury. Wszystkie błędy są kosztowne; ale niektóre mają większy niż inne wpływ finansowy. Następująca lista wskazuje na potencjalnie kosztowne luki w... więcej»

Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie

Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»

Ukryte centrum zysku w twoim hotelu

Jakie są centra zysku w twoim hotelu? Najprawdopodobniej myślisz o konferencjach, weselach, imprezach, spotkaniach, turystach i innych odwiedzających. Ale istnieje inny sposób, jaki możesz dodać do zysków, bez... więcej»

Zebrania przed rozpoczęciem zmiany

Niektóre z najbardziej klasycznych, luksusowo-ekstrawaganckich restauracji organizuje je w praktyce. To świetny sposób, aby wskoczyć przed rozpoczęciem zmiany i uzgodnić ze wszystkimi ten sam plan... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 (60) 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji