Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Tam, gdzie każdy cię zna

Tam, gdzie każdy cię zna... to tytuł przewodniej piosenki przebojowego telewizyjnego sitcomu z lat osiemdziesiątych - Zdrówko (Cheers). Melodia ta pobrzmiewała w mojej głowie, kiedy przyjechałem ponownie do Ritz... więcej»

Wiedza pozyskana od czołowych azjatyckich hoteli

Niedawna wyprawa do pięciu azjatyckich miast otworzyła mi oczy na to, jak powinno się zarządzać produktami hotelarskimi i obsługą gości. Naprawdę byłem zaskoczony. Wspierane przez silne gospodarki narodowe -... więcej»

Kiedy pozostały ci resztki, nie mów, że Wszystko, co mi zostało to

W związku z tym, że obie miarodajne instytucje: STR i PKF zaktualizowały swoje ostatnie prognozy odzwierciedlające wzrost zarówno obłożenia, jak i ADR, w wyniku czego obserwujemy wzrost wskaźnika RevPAR i zysków, to... więcej»

Podstawy programowe dla zawodów turystycznych od 2012 r. - cz. 2

Technik obsługi turystycznej 422103Celem kształcenia zawodowego jest przygotowanie uczących się do życia w warunkach współczesnego świata, wykonywania pracy zawodowej i aktywnego funkcjonowania na zmieniającym się... więcej»

Chcesz mieć lojalnych klientów – spraw by goście byli pozytywni emocjonalnie!

Och ... co za uczucie! Niezależnie od tego, czy to wyrażenie pochodzi z filmu muzycznego Flashdance z Irene Cara, czy wyśpiewywali je Bad Boys Blue, Van Morrison, Solomon Burke, Everly Brothers czy Crowbar, pojęcie... więcej»

10 rzeczy, którymi powinni się zająć hotelarze na Facebooku, a prawdopodobnie tego nie robią

Facebook stał się jedną z konieczności w każdej współczesnej strategii marketingowej i każdy społecznie świadomy hotel powinien mieć tam swoją własną stronę. Ale skoro jest ono tak nowe, to skąd masz wiedzieć co... więcej»

Obsługa w restauracji, a kogóż to obchodzi?

Restauracja jest w połowie pełna, rozbrzmiewająca hałasem charakterystycznym dla zatłoczonego lokalu, z muzyką dobiegającą z pobliskiego baru w Darling Harbour w Sydney. Jednakże około pięćdziesięcioosobowa klientela... więcej»

Znakomita obsługa klienta oznacza, że nigdy nie musisz przepraszać

Jednym z największych mitów obsługi klienta jest to, że firmy po prostu powinny wysłuchiwać skarg klientów, a następnie je naprawiać. Większość dyrektorów uważa, że każda firma musi szybko reagować na problemy,... więcej»

Podstawy programowe dla zawodów turystycznych od 2012 r. - cz. 1

Od 01.09.2012 w szkołach ponadgimnazjalnych wchodzi w życie nowa podstawa programowa, a z nią zmiany w szkolnictwie zawodowym, także w egzaminach potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Uczniowie ,którzy kontynuują... więcej»

Hotelowe szkolenie to jak nauka języka obcego

Wydaje się, jakby to było wczoraj, kiedy to się stało - ten brzemienny w skutki moment, kiedy czas się zatrzymał. Aniołowie  na wysokościach zagrali na trąbach. Padł na mnie złoty promień światła. Uroniłem łzę.... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Utracona sztuka

Czy sprzedaż bezpośrednia w branży hotelarskiej znajduje się na opadającej równi pochyłej, stając się powoli zamierającą sztuką, taką jak pisanie listów, szycie, czy nawet wydawanie gazet? Wykorzystywanie mediów... więcej»

Siedem emailowych taktyk marketingowych zwiększających sprzedaż restauracji

Restauracje wszystkich typów i rozmiarów mogą wykorzystywać marketing emailowy, aby docierać regularnie do swoich klientów. Marketing emailowy jest nie tylko efektywny kosztowo, ale jest również elastycznym... więcej»

Liczą się pierwsze wrażenia: Pięć rzeczy przygotowujących pobyt gościa

Sprawianie by doświadczenia turystyczne stawały się mniej uciążliwe dla turystów i hotelarzy i budowanie lojalności jest znacznie łatwiejsze niż można byłoby pomyśleć, dzięki ostatnim wynalazkom w dziedzinie... więcej»

Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 2/2

Maksymalizowanie przychodów nie oznacza automatycznego podnoszenia cen, oznacza natomiast reagowanie na rynek, w pewnym stopniu również na swoich konkurentów i na  wyjątkowość hotelowej klienteli.Większość rynków... więcej»

Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»

Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży deserów

1. Poświęć tak dużo czasu na przemyślenie i zbudowanie menu deserowego, ile poświęcasz na tworzenie dań głównych i innych elementów menu. Ostateczne wrażenie doświadczenia kulinarnego – powstałe w oparciu o... więcej»

Kiedy w hotelu nocuje 12000 gości jednocześnie

Oto tylko niektóre potrzeby, które trzeba zagwarantować, aby prowadzić każdego dnia jeden z największych hoteli na świecie: 26 limuzyn, 46 ton czystej pościeli, 3000 leżaków przy basenie i ponad 8000... więcej»

Podstawowe procedury w hotelowym housekeepingu

Priorytetem hotelowego housekeepingu jest sprzątanie pokoi. Chociaż wszystkie hotele posiadają własne procedury, według których prowadzą swoją działalność, to większość z nich przestrzega podstawowych zasad związanych... więcej»

Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 1/2

Kiedy byliśmy dziećmi, pory roku były wyznaczane przez święta, kalendarz szkolny, uroczystości rodzinne i do pewnego stopnia, pogodę. Teraz, gdy jesteśmy dorośli, jesteśmy świadkami wielu wariantów pór roku. Jako... więcej»

Czy twoi hotelowi goście cierpią na „wyrzuty sumienia” kupujących?

Zdobyłeś już rezerwację. Wszystko, co teraz robisz to oczekiwanie na przyjazd gości. Prawda? Jestem pewna, że tak samo jak ty, zrobiłam trochę zakupów - może parę nowych butów, zamówiłam nowy samochód lub... więcej»

Porady dla przyszłych hotelowych liderów

Jestem w branży hotelarskiej od prawie 40 lat i w tym czasie nauczyłem się tego, co jest naprawdę w niej ważne. O realnym, ostatecznym wyniku każdego działania decydują ludzie; klienci reprezentujący kupców i... więcej»

10 niezawodnych pytań w sprzedaży

Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji